Doorgaan naar hoofdcontent

KADOOTJE!/GIVEAWAY!



Hallo allemaal,
Omdat ik meer dan 100(!) volgers heb op m'n blog, vind ik dat het tijd is voor een leuke Bees and Appletrees giveaway. Dit vrolijke vogelkussen wacht op een nieuw nestje..........,misschien wel bij jou thuis.......
Het enige wat je hoeft te doen is een reactie achter te laten waarom dit kussen zo goed bij je past! Op maandag 16 november zal ik een winnaar trekken, veel succes!
Groetjes Martine.X

Hi everybody,
Because I have over a 100(!) followers on my blog, I've decided that it's time for a sweet Bees and Appletrees giveaway. This birdiecushion is waiting for a new home.........., it could be yours.....
All you have to do is leave a comment and tell me why you think this cushion is made for you!
I will pick a winner next monday the 16th of november, good luck!
Greetings Martine.X

Reacties

Makien zei…
Dit vrolijke kussen past bij mij, omdat zelf ik minstens net zo vrolijk ben ! Ik houd ontzettend van roze, rood en oranje en zou iedere dag nóg vrolijker worden wanneer ik naar het kussen zou kijken :D
Daarnaast ben ik gewoon super fan ;)
Groetjes Makien
MamaNinthe zei…
Toen ik het kussen zag, wist ik meteen waarom dit prachtige kussen zo goed bij mij (lees: bij mijn dochtertje past). Sinds 10 weken ben ik, na een zeer zorgelijke zwangerschap, de trotse moeder van een prachtige lieve meid. Ook de eerste weekjes waren pittig (3x spruw, krampjes en een gebroken sleutelbeentje waar we na een maand achterkwamen). Nu gaat het steeds iets beter en daarom heb ik sinds een week ook een blog (ik heb ineens tijd).
Het kamertje van Ninthe is gevuld met rode ruitjes en stipjes. Binnenkort komt daar een schommelstoel in te staan en wat is er op deze kamer/in deze schommelstoel nou mooier dan dit mooie/vrolijke kussen...

Groetjes Jorike
klazien veldman zei…
Hallo,

ik ben denk ik je nieuwste fan, via hyves kwam ik op jouw hyves en eigenlijk vind ik jouw werk erg inspirerend! ik ben erg moe de laatste tijd maar toen ik jouw creaties zag ben ik ook weer vol goeie moed begonnen, al maak ik niet zulke mooie dingen als jou!

maar goed, het lijkt mij super leuk zo'n leuk hippe vrolijke kussen te winnen dan hoef ik alleen maar even naar het kussen te kijken en dan hopen op positieve energie!

nou een heel verhaal, maar ga vooral zo door erg leuk om je te volgen!

groetjes klazien
Anoniem zei…
This cushion is very lovely, and in my mind of it, it reminds me of my childhood memories where I sit in the balcony of the apartment and looks at the little birdies that flew past me, and sipping on my hot chocolate milk with my mom who is now no longer healthy to sit in the balcony with me anymore. The sweetness of your colours reminds me of my mom's sweet coloured dressings, sweet smile and most of all, the sweet love she does with me.

It will make a great present for my mom to bring the sweet memory back to her while she is now lying permanently on her bed.
Miranda zei…
Het zou heerlijk zijn om iets tastbaars in mijn nestje te vinden van mijn allerbloginspiratiebeesandappletrees.
En weer een nieuwe volger voor je blog! Leuk, ik ga er even voor zitten om alles te lezen :-)

Je kunt mij ook volgen op http://www.fleuriginal.blogspot.com

Groetjes Fleur
www.fleuriginal.nl
ByMiekK &Sew zei…
Waarom het bij mij past? Omdat er in mijn mannen-huishouden ook wel eens iets roze-en-roods mag vind ik! En omdat ik hem echt supermooi vind natuurlijk :)
Susan - zei…
This is so very cute! The colors make me smile - just beautiful! What a cute little pillow to brighten up the gray days of winter!
Carla zei…
Hoi Klazien,
Tja, waarom past dit kussen bij mij.. ik denk omdat hij precies gemaakt is in de kleurtjes die ik helemaal super vind, ik gek ben op pip studio spilletjes en dit vogeltje erg pippig is.. en verder omdat ons huis te koop staat en zo'n schattig kussentje op onze bank vast de kijkers over de streep trekt om ons huis te willen kopen!
Ook nog gefeliciteerd met zoveel volgers en succes met je blog!
liefs Carla
Isabel zei…
Ook ik wil graag kans maken op zo'n mooi kussen! Zou erg leuk staan in Olivia haar kamertje ;-)
Fijne avond nog! Groetjes van Isabel
Judith zei…
Dit kussen past echt precies bij mijn dochter Merel. Vrolijk, sprankelend en enthousiast. En de kleuren zijn ook nog eens helemaal afgestemd op de kleuren van haar kamer. Het zou prachtig staan op haar nieuwe bed. Enne....dan haar naam natuurlijk. Een kussen met een vogel voor een meisje met de naam Merel.

Groetjes Judith
melifaif zei…
Oh, this lil birdie cushion already belongs to my heart, so undoubtly, should belong to me. Ha! It would be a lovely additional to my lil girls bedroom...love your blog.
Mariska zei…
Dit kussen zou perfect passen in de zelfontworpen bedstee van ons dochtertje Rozemarijn!

Haar bed, met rode luikjes en uitgesneden hartjes, een vrolijk vogelkooitje wat op de wandplank prijkt en met het supergeweldige rose pip behang op de achterwand met allemaal gezellige vogeltjes zou dit geweldige vogelkussen heel mooi op in haar bedstee staan!

Ga zo door met deze insprirerende blog!

Groetjes Rozemarijn en Mariska
Unknown zei…
ik zie hier dit kussentje en het is het perfecte kadootje voor mijn dochter :) het kussentje is rust, blij & positief en dat is wat ik haar wil geven.... kan het kussentje me goed bij helpen :)
Wat maak je toch heerlijk vrolijke dingen.
Vandaag is zowiezo een superdag, want m'n kleine meisje is vandaag 2 geworden, jawel op vrijdag de 13e. ( dat zal de pret niet drukken hoor) De taart staat al in de oven en de koffie pruttelt. Ik denk dat ze het kussentje suf zou knuffelen als ze die in haar handjes heeft.
Lieve Groetjes Suzanne
Anoniem zei…
Hallo, ik wil ook graag kans maken op die mooie kussentje. Groetjes, Valerie (wsteven@scarlet.be)
Lila Lime zei…
Ooohh wat leuk! Wij zijn aan het verbouwen. Had ik maar weer een tafel waar ik mijn naaimachine op kon zetten om zelf lekker creatief bezig te zijn.
Wat een geweldig kussentje. Mijn kids zouden hem super vinden.

Groetjes Hannie
Jolijn zei…
Ik vind dit kussentje helemaal te gek! Alle andere creaties van jouw hand zijn ook super leuk!
Zelf knap ik graag krukjes op in deze kleurtjes en/of printjes (voor in kinderkamertjes of voor mezelf, zie mijn site: www.jolijndesign.nl), maar met deze stofjes en een naaimachine ben ik niet zo handig... En dat terwijl ik een groot kussentjes-fan ben! Heb een aardige verzameling thuis, en daar past deze erg mooi tussen.
Zoals je wel begrijpt zou dit vogeltje in een warm nest komen, ha ha!

Leuk om jouw blog te hebben ontdekt, ik blijf je volgen...

Fijn weekend,
Jolijn (Design)
Alies zei…
Ik maakte laatst van een te klein geworden shirt van mijn dochter weer een nieuw exemplaar door aan de onderkant en mouwen een randje te naaien met, jawel...vogeltjes. Met strijkvelours maakte ik er nog een vogeltje op en dochterlief was weer he-le-maal gelukkig. Ze zou dus dolblij zijn met zo'n mooi kussen (en ik ook natuurlijk, want hij is super!)
Groetjes Alies
Oh... wat een schatje! Helemaal iets voor ons dochtertje van 3.5 jaar (met een PIP vogeltjesbehang kamer, dus zou helemaal goed passen). Ze zou er helemaal blij van worden, zeker nu ze de laatste dagen weer veel last heeft van eczeem en jeuk, zo'n fleurig kussentje zou haar gedachten even opvrolijken!!
Groetjes Astrid
Anoniem zei…
Gewoon omdat het een prachtig kussentje is en ik het geweldige kleuren vind! En omdat mijn dochtertje het super zou vinden om het kussentje in haar kamertje te hebben!
Birdy Blue's zei…
Hoi,

lees even dit berichtje op mijn Blog !

http://juulenjonah.blogspot.com/2009/11/kreative-blogger-award.html

Groetjes Miranda
xavierwendy@hotmail.com zei…
Ik heb je blog ontdekt via hyves en sta vol bewondering voor wat je doet.
Zelf ben ik ietwat creatief, maar belange niet zo handig als mij.
Waarom ik graag dit kussentje wil? Wel, in december trekken mijn man en ik in ons nieuw huisje in en zo een leuk kussentje zou al een tof begin zijn voor onze interieurdecoratie!
Veel succes nog met de blog en je projecten!
missvanham zei…
prachtig ik doe graag mee :-)

Populaire posts van deze blog

MINI OCTOPUS HAAKPATROON - MINI OCTOPUS CROCHETPATTERN FREE

Ik haakte een ieniemini octopus......, is het geen schatje? Patroontje kun je hieronder vinden, haakse! xxx ------------------------------------------------------------------ I made a tiny tiny octopus....., how cute is he/she? The pattern (US) is here for you, enjoy! (scroll down, you will find the English pattern (US) under the Dutch one ;-))  --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wat heb je nodig: -restje katoen -beetje opvulmateriaal - veiligheidsoogjes 6mm KOP: Haak 2 lossen T1: haak 6v in de 2e losse (6) T2: haak 2v in elke v (12) T3: haak 2v in elke 2e v, 6x (18) T4: haak 2 v in elke 3e v, 6x (24) T5-11: 24v (24) T12: iedere 3e+4e steek samenhaken, 6x (18) T13: iedere 2e+3e steek samenhaken, 6x (12) ONDERKANT: Haak 2 losse

Nijntje haakpatroon - Miffy crochetpattern

Een familie nijntjes bij elkaar ;-) Deze zijn van Anne Claire Petit , maar wil je er zelf eentje haken dan vind je hier een soortgelijk patroontje.... *********************** A Miffy family ;-) These are made by Anne Claire Petit , but I found a lovely Miffy pattern here ...

BLAADJESSLINGER HAKEN - CROCHET LEAVESGARLAND

Hallo allemaal,  Heb je zin in een klein tussendoor projectje? Ik haakte een blaadjesslinger! Heel eenvoudig en leuk om te maken van restje wol.... In het filmpje kun je zien hoe ik de slinger haakte.... Hieronder het patroontje: Haak 14 lossen, Ga terug op je ketting van 14 lossen en haak: -1 vaste -1 half stokje -1 stokje -1 dubbel stokje -1 stokje -1 half stokje -1 vaste sluit het blaadje met een halve vaste.  Haak nu door (weer 14 lossen) en haak het volgende blaadje! Dat is alles, succes! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hi eveyone, Here's a cute little project for you, I made a leavesgarland ! It is very simple and you can use all your scaps of yarn you have lying around..... I made a little video on how to do it,  The video is in Dutch