Doorgaan naar hoofdcontent

Het is weer tijd voor een KADOOTJE! / It's time again for a GIVEAWAY!


Ten eerste wil ik de dames van de volgende blogs; Swiedebie en Kamiel and Odille bedanken voor hun award, thankyou ladies! (de feitjes over mij, en mijn favoriete blogs kunnen jullie vinden door naar beneden te scrollen ;)

Dan nummer twee op m'n lijstje; het is weer kadootjes tijd! Wil je graag dit pakketje met speldenkussentje, broche en kaart ontvangen? Laat dan even een reactie achter! (dit kan tot en met dinsdag 30 maart, op 31 maart zal een onschuldige hand de winnaar trekken......succes).X


It is time again for a giveaway! Would you like to receive this pink polkadotbox with pincushion, brooch and birthdaycard? All you have to do is leave a comment! (you can do this untill the 30th of March, March 31 an innocent hand will pick a winner......good luck).X

Reacties

loesje zei…
oh, ik ben de eerste, ben gek op kadootjes en doe graag mee.
groetjes Gerlinde
Hanne zei…
Ik wil wel winnen!
♥zoe♥ zei…
Omgggg so adorable give-away! I wantttttt*teehee* Huggies
Have a beautiful week ahead!
xoxo
♥zoe♥
Fiedelientje zei…
Owwww, leuk, leuk, leuk!!! Heb je iets te vieren, of gewoon zomaar een give away? Ik doe in ieder geval heel erg graag mee met de give away, want zo'n leuke prijs kan ik niet voorbij laten gaan!

lieve groetjes,
Claudette
His zei…
Ooooh, allemaal leuke spulletjes waar een mens blij van wordt! Tuurlijk doe ik mee!!
Anoniem zei…
Zo dat ziet er gezellig uit ik doe graag mee!

Groeten Marion
Judith zei…
Oh, wat een leuk stipjes koffertje. Ik doe graag mee!

Groetjes Judith
Nathalie zei…
Oww wat een leuk setje, mijn dochtertje (8) zat kwijnend mee te spieken ;-)

Groetjes Nathalie
moncherry zei…
ǝnbıuoɯ sǝɾʇǝoɹƃ
˙ǝɾsuɐʞ uǝǝ ƃɐɐɹƃ ʞɐɐɯ ʞı ˙ʎɐʍɐǝʌıƃ ǝʞnǝl uǝǝ ʇɐʍ ¡uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo lɐɐɯǝlǝɥ ɹǝ uǝq ʞı 'ʍnɐʍ
Beaujolie zei…
ahhh...stipjes daar ben ik dol op!
Het ziet er allemaal erg leuk uit.
Groetjes van 'n naamgenoot.
Anoniem zei…
Ik doe graag mee!
annicken_j zei…
Yes i want to join!! I like your blog ;)
Unknown zei…
wauw, leuke kadootjes! ik & dochter doen graag mee! :) fijne dag vandaag! (en morgen en overmorgen en daarna ook natuurlijk ;))
Lila Lime zei…
Superleuk! Lekker roze, wat een leuke giveaway!
Unknown zei…
heel erg leuk, ik doe zeker graag mee!
Tine zei…
Via rood met witte stipjes op jouw blog geraakt en wat een leuke/fleurige blog!
Ik zou dan ook heel graag meedoen aan deze give-away!
Tinke zei…
Natuurlijk doe ik hieraan mee. Op zoiets moois wil ik wel een kansje maken, el is het dan maar een kleintje...
Jolijn zei…
Wat leuk, ik doe mee! Wat een super zoete spulletjes; te gek!

Ter ere waarvan is je give away, of gewoon zomaar?

Fijne zondag!

Jolijn
Cindy zei…
Joehoe!!! Count me in!!!!
Wie wil er nou niet zo'n leuke kadootjes winnen!!
groetjes Cindy
Poppie zei…
oh wat ziet dit er superleuk uit. Die kleurtjes en al die leuke hebbedingetjes...en guess what, ik heb geen speldenkussentje, mijn speldjes steken in een vooroorlogs pillendoosje dat keionhandig is. dus wat zou ik superblij zijn. Het ziet er in ieder geval echt heel leuk uit. Alvast bedankt voor de eyecandy :)
Alies zei…
ik word heel blij van die kleurtjes :-) en doe dus graag mee!
Trinette zei…
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Trinette zei…
Joepie! Ikke ook heel graag meedoen! Leuke kadootjes!
Anna
Unknown zei…
O,wat mooi. Ik doe ook mee!
Elise zei…
Wat ziet dat er gezellig uit! Ik doe graag mee.
Vero zei…
ik doe graag mee!
Katrijn zei…
Joehoe!!Kei leuk!
Ik doe mee!!
renee zei…
oh wat doe ik graag mee, en wat kunnen alleen de kleuren van zo'n pakketje je blij maken, zelfs al win ik niets
Siempie zei…
Ja, stipjes leuk daar zijn deze mama en haar meisjes gek op!

Simone
Dutch Apple zei…
Ow wat ziet dat er gezellig uit! Nou ik doe zeker mee!

Groetjes!
MissPatee zei…
Super leuke spulletjes!! In het doosje zou ik heel veel spulletjes kwijt kunnen en ik ben op dit moment ook "speldenkussenloos" ;-)
Tiene zei…
Ik doe mee, amai zo een schone vrolijke spullen!! die bolletjes en printjes zijn heel mooi! ik kan een speldenkussen gebruiken! groetjes, ! tine
Katrien zei…
waaw, ik doe ook mee. Ziet er allemaal spul voor echte meisjes uit (en dat ben ik:-)
Pien zei…
Dat koffertje!!! en de rest is ook al zo geweldig in mijn lievelingskleur roze, ik doe mee!
liefs, Pien
Nele zei…
Oh super leuk! Een echt meisjescadeau! Zou het dan ook super graag winnen!
Saskia zei…
Oh zo leuk! Zo'n kadootje wil ik ook wel krijgen!
Marloes zei…
Oehoe!!! Mag ik ook mee doen? Van zo'n pakketje word ik wel heeeel vrolijk!!!
justwendy zei…
Word altijd zo vrolijk van dit blog, ga zo door.
Doe graag mee aan je vrolijke kleurrijke give away.

groetjes wendy
Mrs zei…
Mooie dingen :D
Ik doe graag mee!
Anoniem zei…
Mooi!! Ik wil graag mee doen!
Heidi zei…
Wat een vrolijke give away! Ik doe mee hoor!

XO Heidi
Corinne zei…
Poeh, nog net op tijd. Ik wil ook nog graag meedoen. Zo'n leuke give awaY! Ik waag ook nog een kansje.

Groetjes,
Corinne
sneksniltje zei…
Ben ik nog op tijd ? Ziet er zo mooi uit, dus ben ik kandidaat.
Groetjes, sneksniltje

Populaire posts van deze blog

MINI OCTOPUS HAAKPATROON - MINI OCTOPUS CROCHETPATTERN FREE

Ik haakte een ieniemini octopus......, is het geen schatje? Patroontje kun je hieronder vinden, haakse! xxx ------------------------------------------------------------------ I made a tiny tiny octopus....., how cute is he/she? The pattern (US) is here for you, enjoy! (scroll down, you will find the English pattern (US) under the Dutch one ;-))  --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wat heb je nodig: -restje katoen -beetje opvulmateriaal - veiligheidsoogjes 6mm KOP: Haak 2 lossen T1: haak 6v in de 2e losse (6) T2: haak 2v in elke v (12) T3: haak 2v in elke 2e v, 6x (18) T4: haak 2 v in elke 3e v, 6x (24) T5-11: 24v (24) T12: iedere 3e+4e steek samenhaken, 6x (18) T13: iedere 2e+3e steek samenhaken, 6x (12) ONDERKANT: Haak 2 losse

Nijntje haakpatroon - Miffy crochetpattern

Een familie nijntjes bij elkaar ;-) Deze zijn van Anne Claire Petit , maar wil je er zelf eentje haken dan vind je hier een soortgelijk patroontje.... *********************** A Miffy family ;-) These are made by Anne Claire Petit , but I found a lovely Miffy pattern here ...

BLAADJESSLINGER HAKEN - CROCHET LEAVESGARLAND

Hallo allemaal,  Heb je zin in een klein tussendoor projectje? Ik haakte een blaadjesslinger! Heel eenvoudig en leuk om te maken van restje wol.... In het filmpje kun je zien hoe ik de slinger haakte.... Hieronder het patroontje: Haak 14 lossen, Ga terug op je ketting van 14 lossen en haak: -1 vaste -1 half stokje -1 stokje -1 dubbel stokje -1 stokje -1 half stokje -1 vaste sluit het blaadje met een halve vaste.  Haak nu door (weer 14 lossen) en haak het volgende blaadje! Dat is alles, succes! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hi eveyone, Here's a cute little project for you, I made a leavesgarland ! It is very simple and you can use all your scaps of yarn you have lying around..... I made a little video on how to do it,  The video is in Dutch