Doorgaan naar hoofdcontent

Giveaway! -Ramsign

Zijn jullie klaar voor een heerlijke voorjaars giveway?
In samenwerking met het Deense bedrijf Ramsign, mag ik iemand blij maken
met een mooi handgemaakt emaille huisnummer bord!
Je mag zelf de stijl kiezen (kleur, grootte, nummer), en het bordje wordt als
een mooi cadeautje naar je toe gezonden ;-)

Wat moet je doen?
Laat een berichtje achter als je graag zo'n huisnummer wilt winnen,
heb je geen blog dan mag je natuurlijk ook meedoen, zorg er dan wel voor
dat ik je kan bereiken via een e-mailadres. Veel succes!





Are you ready for a great spring giveaway?
The Danish company Ramsign is offering one of my readers a gorgeous
classic handmade enamel house number plaque!
You can choose your own style (colour, size, number), and the sign will
be sent to you nicely wrapped ;-)






The only thing you have to do if you wuld like to receive a number plaque,
leave a comment, even if you don't have a blog you can enter this giveaway,
just make sure I can reach you via e-mail, good luck!





























Je kunt meedoen tot 6 mei, dan wordt de winnaar bekend gemaakt!
Kies hier je favoriet...

You can enter this giveaway untill the 6th of may, then I will pick a winner!
Choose your favourite style here...

This giveaway is open to readers worldwide!

Reacties

Ms. M zei…
I would love to win this for our house. My fave style is Metropolitan Arched Address Plaque. Color green probably.

fablanche3petal at gmail dot com
Roos Raak zei…
Oh wat een leuke give-away is dat! Natuurlijk doe ik ook mee!! Kan ik mijn huisnummer alvast doorgeven?! ;>)
Oh wat leuk! Ik wil wel meedoen!
Mijn huisnummer is 13 :-) Voor velen is dit een ongeluksgetal, maar voor mij zeker niet. We wonen al ruim 11 jaar heel gelukkig op dit nummer :-)!
yes yes yes ... ik doe graag mee!!!!
Anna zei…
wat een originele give away! huisnummer 15 doet heel graag mee :)
ief zei…
Prachtig! Hier hangt nog steeds een lelijk huisnummer van de vorige bewoners... Ik doe dan ook graag mee voor een mooie uitvoering van nr 19 :)
Dat is een leuke give away!:D

Wij doen mee!

Fijne dag!
Anoniem zei…
Zit ik even te bloggen........ga van blog tot blog en kom zo op de jouwe terecht. En laat ik nou eens een ontzettend lelijk bordje naast de voordeur hebben. Ik doe dus graag mee met huisnummer 1.

Groetjes uit Haarlem,
Debby
Natasja G zei…
Oh helemaal leuk zeg....een rond plaatje....ik ga voor nummer 8 !

Groetjes Natasja

wnsg@home.nl
Claudia B. zei…
Wat een leuke blog heb je! Kom hier via je moeder en doe graag mee aan je give away. Ik vind de metropolitan erg mooi en dan graag met huisnummer 38 er op... we wonen hier nog niet zo lang en hebben nog helemaal geen nummerbord dus het zou goed uitkomen :-)

Ga meteen volger worden bij je, ziet er zo ontzettend gezellig uit.

Groetjes claudia b.
fieve zei…
Ik doe ook heeeeel graag mee!!!!
Wat orgineel!!!
Ons huisnummer is 21!
Linda zei…
Ohhhhh ja! Dat is een leuke giveaway! Ik doe heel graag mee. Zo'n mooi nummerbord zou geweldig staan op ons tuinhek.
Marieke zei…
ze zijn zo mooi een nummer 33 zou super zijn!!!!
Kreatita T zei…
Hele leuke huisnummertjes, en laat het onze (49) net aan vervanging toe zijn. Ik doe ook graag mee!
Ciska zei…
Wauw wat een gave Give Away!! Ik hartje die bordjes!! We hebben ons huisnummer op de buitenlamp maar zo'n bordje is prachtig!!
saffiertje zei…
WAt een geweldige giveaway!!!! Wij wonen op huisje 19 zoals mijn dochter vaak zegt... De vierkante blauwe metropolitan is echt super!!! Past ook perfect bij ons schilderwerk!!!
Bedankt alvast voor de giveaway en nu maar hopen.....
groetjes Miranda
Wat een geweldige give away! Graag ding ik mee, voor de ronde zwarte plaat met daarop in het wit nummer '89'! Het zou geweldig staan bij onze pas aangelegde voortuin. Tot blogs misschien?

Populaire posts van deze blog

MINI OCTOPUS HAAKPATROON - MINI OCTOPUS CROCHETPATTERN FREE

Ik haakte een ieniemini octopus......, is het geen schatje? Patroontje kun je hieronder vinden, haakse! xxx ------------------------------------------------------------------ I made a tiny tiny octopus....., how cute is he/she? The pattern (US) is here for you, enjoy! (scroll down, you will find the English pattern (US) under the Dutch one ;-))  --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wat heb je nodig: -restje katoen -beetje opvulmateriaal - veiligheidsoogjes 6mm KOP: Haak 2 lossen T1: haak 6v in de 2e losse (6) T2: haak 2v in elke v (12) T3: haak 2v in elke 2e v, 6x (18) T4: haak 2 v in elke 3e v, 6x (24) T5-11: 24v (24) T12: iedere 3e+4e steek samenhaken, 6x (18) T13: iedere 2e+3e steek samenhaken, 6x (12) ONDERKANT: Haak 2 losse

Nijntje haakpatroon - Miffy crochetpattern

Een familie nijntjes bij elkaar ;-) Deze zijn van Anne Claire Petit , maar wil je er zelf eentje haken dan vind je hier een soortgelijk patroontje.... *********************** A Miffy family ;-) These are made by Anne Claire Petit , but I found a lovely Miffy pattern here ...

BLAADJESSLINGER HAKEN - CROCHET LEAVESGARLAND

Hallo allemaal,  Heb je zin in een klein tussendoor projectje? Ik haakte een blaadjesslinger! Heel eenvoudig en leuk om te maken van restje wol.... In het filmpje kun je zien hoe ik de slinger haakte.... Hieronder het patroontje: Haak 14 lossen, Ga terug op je ketting van 14 lossen en haak: -1 vaste -1 half stokje -1 stokje -1 dubbel stokje -1 stokje -1 half stokje -1 vaste sluit het blaadje met een halve vaste.  Haak nu door (weer 14 lossen) en haak het volgende blaadje! Dat is alles, succes! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hi eveyone, Here's a cute little project for you, I made a leavesgarland ! It is very simple and you can use all your scaps of yarn you have lying around..... I made a little video on how to do it,  The video is in Dutch