Doorgaan naar hoofdcontent

Giveaway,made with love ;-)

Hallo lieve volgers, trouwe lezers en toevallige passanten.
Ik ben bezig geweest voor jullie...
Ik heb een vlaggenlijntje gehaakt,
en oorbelletjes en een bijpassende ring gemaakt.
Hebben?
Laat een bericht achter, en misschien ligt deze giveaway straks in je brievenbus ;-)
De winnaar trek ik maandag 18 april!

Hi sweet followers, dear readers, and you who is just passing by.
I have been working for you....
I made crochetted bunting flags, handmade earrings and a matching ring.
Your style?
Leave a message, and maybe you'll find it in your mailbox ;-)
I will pick a winner monday 18th april!




Reacties

Gwen zei…
hier word je echt wel vrolijk van ! super ! ik doe zeer graag mee !!!
Groetjes
Kelly zei…
Heel mooi gedaan! Blijf zo verder doen! Ik doe mee!
Barbara zei…
Die oorbelletjes zijn écht prachtig! (de rest ook hoor :)).

Ik doe graag mee; succes met de blog!

Groetjes,
Barbara L.
js2404 zei…
Wow, geweldig zeg! Ik doe graag mee! Ziet er super uit!!!
Groetjes,
Jacqueline
Kleinigheidje zei…
Ik doe graag mee met je leuke give away!
Nou dat ziet er leuk uit! Wij doen graag mee..
fleurigfleur.blogspot.com
Miriam zei…
Wat ziet het allemaal vrolijk uit. Ik doe ook graag mee.
Wauw leuk...ik doe mee !
Mooi gemaakt....finger crossed nu...want wie weet draag ik strska dat mooie juweeltje...
Cinderell@
Ann zei…
Wat een leuke fleurige give-away, ik doe graag mee!!
Andina zei…
Jaaa, ik doe ook graag mee, 't ziet er lekker vrolijk uit!

groet,
Andina
Mireille zei…
Och die oorbelletjes zijn mij op het lijf geschreven…
heel mooi.
Ik doe graag mee!
ohhh... lief!
Ik doe heel graag mee.
Liefs, Joni
variouskinds zei…
Natuurlijk willen wij dat hebben.
Erg mooi!
groetjes
annicken_j zei…
Just my style! I want to join, if i can :D
Hava a nice day :D
Anoniem zei…
Och och och... wat is dat toch weer mooi! De oorbelletjes en het ringetje vind ik gewéldig! Ik houd van roosjes en deze doen een beetje 'vintage' aan. Super!
En dan het haakwerkje. Ben je eventjes mee zoet geweest. Leuk gedaan!
Ik doe graag mee aan je give-way.
Ik plaats zelfs een linkje terug op mijn blog.
Linda zei…
Wat een prachtige en vrolijke giveaway. Daar doe ik graag aan mee.
Ik heb zelf ook toevallig net een giveaway met een vlaggenlijntje (van stof) ;-) Die komen eigenlijk altijd wel erg van pas!
Triesje zei…
Oh, wat gezellig! Ik word helemaal blij van die vrolijke kleurtjes! Ik doe graag mee!
Allemaal mooi!! Die ring...die vind ik het toppunt!! Ik doe graag mee :-)
Tuur zei…
wauw, heel graag, ziet er prachtig uit...doe graag mee
Anoniem zei…
vrolijk slingertje!! ik doe mee
josien
Puur Arnika zei…
Wat een lieve give away! Ik doe graag mee! Leuk
Marjolein zei…
Oh zo lief!!
Ik doe graag mee!
~ Marjolein
Mirella zei…
oo... geweldig!!!
Ik doe ook graag mee hoor ;-)
Gaaf zeg, ik doe mee! En ik heb je link op mijn blog geplaatst :)
elisanna zei…
Wat een mooie give away, ik doe graag mee! Ik heb nog maar pas gaatjes in mijn oren, en ben dus nu volop oorbelletjes aan het verzamelen, deze mooie roosjes zijn dus meer dan welkom!
Kaatjekraal zei…
Wat een prachtige give away! Ik doe heel graag mee! Groetjes Klaske
Ellen zei…
Cute, ik doe graag mee en word ook meteen volger, leuke blog!
Judith zei…
Jee, wat mooi! Ik doe heel graag mee!
Anoniem zei…
Daar doe ik heel graag aan mee. Ik kan wel iets opbeurends gebruiken momenteel :(
Van die mooie roosjes en zo'n vrolijke vlaggenlijn kun je alleen maar blij worden, dus ja.... count me in :)

Groetjes Sabina
Kreatita T zei…
De roosjes en het slingertje zijn superlief! Ik doe graag mee, en zet een linkje op m'n blog.
Karin zei…
Googlend op inspiratie voor het opkalefateren van een oude letterbak kom ik hier uit, wat een heerlijke blog heb je zeg. Ik blijf lezen, ontdekken en kijken en kom zeker vaak terug. Graag ding ik mee naar de mooie vlaggenlijn. Die zou prachtig staan op de kamer van mijn dochtertje!
GewoonWendy zei…
Ooow, super cute!
Ik wil ook wel een kansje wagen.
Anoniem zei…
Wat een mooie vlaggenlijn!
Die zou ik graag willen winnen, dus ik doe mee met je give-away.
Wie weet kan ik hem ophangen met de verjaardag van mijn zoontje, deze maand!
Groetjes van Corien.

Populaire posts van deze blog

MINI OCTOPUS HAAKPATROON - MINI OCTOPUS CROCHETPATTERN FREE

Ik haakte een ieniemini octopus......, is het geen schatje? Patroontje kun je hieronder vinden, haakse! xxx ------------------------------------------------------------------ I made a tiny tiny octopus....., how cute is he/she? The pattern (US) is here for you, enjoy! (scroll down, you will find the English pattern (US) under the Dutch one ;-))  --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wat heb je nodig: -restje katoen -beetje opvulmateriaal - veiligheidsoogjes 6mm KOP: Haak 2 lossen T1: haak 6v in de 2e losse (6) T2: haak 2v in elke v (12) T3: haak 2v in elke 2e v, 6x (18) T4: haak 2 v in elke 3e v, 6x (24) T5-11: 24v (24) T12: iedere 3e+4e steek samenhaken, 6x (18) T13: iedere 2e+3e steek samenhaken, 6x (12) ONDERKANT: Haak 2 losse

Nijntje haakpatroon - Miffy crochetpattern

Een familie nijntjes bij elkaar ;-) Deze zijn van Anne Claire Petit , maar wil je er zelf eentje haken dan vind je hier een soortgelijk patroontje.... *********************** A Miffy family ;-) These are made by Anne Claire Petit , but I found a lovely Miffy pattern here ...

BLAADJESSLINGER HAKEN - CROCHET LEAVESGARLAND

Hallo allemaal,  Heb je zin in een klein tussendoor projectje? Ik haakte een blaadjesslinger! Heel eenvoudig en leuk om te maken van restje wol.... In het filmpje kun je zien hoe ik de slinger haakte.... Hieronder het patroontje: Haak 14 lossen, Ga terug op je ketting van 14 lossen en haak: -1 vaste -1 half stokje -1 stokje -1 dubbel stokje -1 stokje -1 half stokje -1 vaste sluit het blaadje met een halve vaste.  Haak nu door (weer 14 lossen) en haak het volgende blaadje! Dat is alles, succes! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hi eveyone, Here's a cute little project for you, I made a leavesgarland ! It is very simple and you can use all your scaps of yarn you have lying around..... I made a little video on how to do it,  The video is in Dutch