Doorgaan naar hoofdcontent

HAAKTAS EN HANGER :GIVEAWAY! - GIVEAWAY! - GIVEAWAY!



Ter ere van mijn 700 volgers een KEEP CALM & CARRY YARN giveaway!
Wil jij deze hanger en tas graag winnen?
Je kunt meedoen door een reactie achter te laten en volger op dit blog te worden, 
als je dit nog niet bent ;-)
De winnaar wordt  donderdag 2 februari bekend gemaakt,
succes!

700 followers asks for a giveaway!
Would you like to win this necklace and crochetbag?
Leave a comment and become a follower ;-)
I will announce the winner thursday the 2nd of february,
good luck!

Reacties

TIO zei…
Leuk! Ik doe graag mee!
Leila zei…
Ik de ook graag mee!
Groetjes,
Leila
De Merle zei…
Ik val met de neus in de boter zeg! Net volger geworden en meteen heb je een give-away. Ik doe natuurlijk graag mee :)
Karin
Happy in red zei…
Wow, GAAF!! En gefeliciteerd natuurlijk, wat leuk. Ik moet altijd ontzettend grinniken bij die uitspraak 'keep calm and carry yarn', dus dat komt super uit! Volger ben ik al hoor :-)
Esther.
els zei…
Hey! Volger ben ik al en zou natuurlijk graag de nieuwe eigenares worden van die leuke zak en ketting!!
Els
Ineseda zei…
proficiat met je 700 volgers! en uiteraard doe ik ook graag mee met de give away.
Marieke zei…
Gefeliciteerd! Ik doe graag mee ,marieke
Moos zei…
WOW 700 das niet niks ;-) en dat zullen er alleen maar meer worden!!!!!

Ik doe graag (heel graag hihihihi) mee en ga meteen ff je link op mijn blog plaatsen!

Liefs Moos
Lila Lime zei…
Wauw, HEEL gaaf, 700 volgers! En ook een heel gave give away. Daar doe ik graag aan mee.
Bonnie zei…
What a great giveaway. I'd love to win.
Unknown zei…
Ooow Martine, wat een super leuke give-away. Daar doe ik graag aan mee, ik zal ook een berichtje plaatsen op mijn blog.

Lieve groet,

Marieke
www.gewoonmarieke.com
700... Dat kan al tellen!!
Natuurlijk doe ik graag mee met de give away!
PROFICIAT!!
700 dat is wel héél veel! Je hebt dan ook een hélé leuke blog hé! Logisch dus :-)
loesje zei…
Leuk, ik doe graag mee, gefeliciteerd met je 700 volgers.

groetjes Gerlinde
Linda zei…
Wauw Martine 700 volgers das niet niks en je weggever is super dus ik doe graag mee en plaats een link op mijn blog,groetjes Linda.
Marjo zei…
Wowww, gefelisiflapsteerd met je 700 volgers .....
Ik doe graag mee....volgster was ik al ...

Liefs
Marjo
W-O-W! Wat een zaligheid, die spullen. Ik hoop dat 02/02 mijn geluksdag wordt, klaar met die energievretende examens en dit winnen? I would carry 'yarn' for that!
Owww wat leuk, wij doen graag mee :)!
LittleBe. zei…
Miss Bee….wat een mooie give away!!!
Daar kan ik niet anders dan roepen….JA ik wil meedoen ;-)
Seg, 700 volgers hoe heb je dat geflikt? Knap zene
Linkje op mijn blog en k'blijf je natuurlijk volgen
Liefs,
Xxx
Rita zei…
Hallo Martine

Gefeliciteerd met je 700 volgers!

Wat een schitterende give a way.

Ik volg je blog al een poosje en doe dan ook graag mee

Fijne avond en groetjes van Rita
Mama&CO zei…
wow, 700!! Gefeliciteerd! Ik wil graag meedoen met jouw leuke giveaway! Volgen deed ik je al!
Zo goed zeg 700!!!
Ik doe graag mee met je super leuke give-away ben errug fan van Keep Calm!! Groetjes, Chris van Wit en Bont
Leuke give away heb je, ik doe dan ook graag mee.
Fijne week en groetjes, Nicole
Van harte gefeliciteerd. Erg Leuk! Ik doe ook graag mee.
Andina zei…
Leuk! Ik doe graag mee. Enne....gefeliciteerd !
CreativEls zei…
Hallo,
Eerst en vooral gefeliciteerd met dit mooie aantal volgers. Ik volg dit Blog ook al een tijdje en wil graag mijn kansje wagen om deze leuke cadeautjes te kunnen winnen.
Nog veel succes bij alles wat je doet.

Lieve groetjes,
CreativEls
http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com
creathea zei…
Gefeliciteerd!! En ik doe graag mee hoor aan deze leuke give-away. Volgen deed ik je al en een linkje zet ik op m'n blog :-)
Groetjes Thea
Unknown zei…
Wow wat leuk!! En wat veel volgers... Gefeliciteerd!
2 februari...ik hoop dat ons kindje dan geboren wordt..haha!
Ga zo door!
Groet,
Karin
Poppie zei…
Wauw, al 700!!! en zo een leuke give away, ik doe heel graag mee, ik zit tegenwoordig vaak je blog uit te pluizen, ik heb alleen niet zoveel tijd om al die inspiratie van jou om te zetten in leuke werkjes, maar vooral blijven doen, dat inspireren, ge doet dat goe ;)
Groetjes Poppie
Kris zei…
Zoooo hé, maar ja, dat krijg je met zo'n leuke blog hè! 700 volgers! Wauwie!

Ik doe mee!!
Karin zei…
Ooh wat leuk! Ik doe heel graag mee! :D

Groetjes, Karin
Ik doe graag mee. Leuk! ps: ik heb zelf ook een give-away. you're welcome! Gr. Sandra
valerie zei…
Wow! congrats on your followers! I enjoy all your posts. This bag and chain are so very cute!
Ik ben zwaar onder de indruk van die 700 volgers én van je give-away; gelukkig ben ik 1 van je volgers en doe graag mee. I'll stay calm and hope on......?
Groetjes Janine
hartelijk zei…
Ik volg je al een tijdje en ben net deze week lekker veel aan het uitproberen van je ideetjes, en het heeft zo'n kalmerend effect, die give-away past helemaal ;)
Gefeliciteerd met je 700 volgers, ga zo door!
hartelijke groetjes Adriana
Rachel zei…
Gefeliciteerd. Ik doe graag mee met de give away.

Groetjes,
Rachel
Lily zei…
Volger ben ik al een hele tijd en heb ook al wat van je leuke creaties kunnen testen! Dochterlief is er heel blij mee en natuurlijk doe ik graag mee aan deze Give Away!!!
Moos zei…
Wow, dat is een leuk begin van de ochtend... mail checken en wammes! voor jou 700 volgers en voor mij een giveaway om te winnen! Kan ook niet anders met zo'n leuk blog ;-)

liefs Moos
Mij zei…
Ik doe graag mee! Ik ben al een tijdje een volger. Je hebt altijd van die heerlijke haaksels!
LeukerdeLeuk!!

Zou heel graag mijn naam aan het lijstje willen toe laten voegen :)

Groetjes van Ivonne
Yep count me in!
Wauw 700 volgers.... Heb er zelf al 20... Haha
Gr's Sharon
Patricia zei…
Dat is veul... wowie, gefeliciteerd!
Ik draag graag wol en mijn schapen ook ;)
Ik wil ook meedoen!!!
Judith zei…
Gefeliciteerd met de je grote (terechte) schare volgers! Ik doe ook graag mee voor iemand die de meest prachtige dingen kan maken met naalden en een bol wol.
Zazoem zei…
Ik volg je al een poos en vind je blog erg inspirerend. Je hebt vaak van die leuke kleuren combinaties! De tas en hanger passen wel bij mij als wol/garen freak!
nou volger 701 meld zich bij deze hoor, spannend!
Marshie zei…
ouh mooi! ik doe heel graag mee :) tnx for giving :)
Bosliefje zei…
ooooh, die ketting, ik doe graag mee!
Fenny zei…
gefeliciteerd!!! 700 volgers........... ttsssssss das veel!
ik ding graag mee met die leuke give away! en volger ben ik al!
lovestitch zei…
Wow! Congrats on your 700 followers! I'm the new one! Love your blog!
Lovestitch, xoxo
Unknown zei…
Ik ben via via op je blog terecht gekomen en WOW! wat een leuke dingen allemaal! die 700 volgers heb je dik verdiend! Dat boekje achter dat tasje.... ziet er zo leuk uit! Ik hou van oude handwerkboeken... Ik zal ik nog vaak te vinden zijn dus tot snel!
Ada zei…
Wat leuk!!!
Ik doe graag mee aan je give-away.
Zal een link op mijn blog zetten.

Groet Ada
MamaMixx zei…
Superleuke give away!!
Graag doe ik mee:))
Fijne dag!!
Ans zei…
Leuk!!! Ik doe mee. Groetjes, Ans
Maryvonne zei…
WOW! Daar doe ik graag aan mee, ik vind al die keep calm dingen helemaal leuk!
vonken@casema.nl
Anoniem zei…
jeej een give away daar doe ik graag aan mee
en ik wilde net beginnen met haken
Janneke zei…
Eindelijk snap ik het "volgen" ook. Nooit meer op zoek naar dat leuke blog maar meteen gevonden :) Bedankt dat ik je 710e volger mag zijn!
Hanne zei…
Ik doe mee, nog net op tijd zie ik. Ik ga je zeker volgen!.

xx
ook ik doe graag mee. Wie weet... win ik wat mooi's. Ik ben al een volger.
groeten
Anoniem zei…
Nou ik ben maar snel volger geworden, want deze give away is geweldig
Renata zei…
Hallo,

Wat ontzettende leuke blog. Ik was op zoek naar een haakpatroon en ineens zag ik jou blog. Jeetje wat heb je er leuke dingen op staan. Ik ben net begonnen met haken en vind het fantastisch. Dus nu ben ik allerlei leuke sites aan het verzamelen om zo ideeën op te doen.
Groeten Renata
hipinholland zei…
zo hee, dat zijn een boele bende volgers! Zover ben ik nog niet ;)
En graag doe ik mee met je give-away want het is helemaal mijn ding; een leuke tekst (ik ben dol op dat soort teksten) en dan ook nog op een mooi zakje! topperdetop en wie weet ben ik de gelukkige van de 60 deelnemers tot nu toe? (er kwam geen eind aan de lijst joh, waar ik hier wat neer wilde typen. doeg....christel
ps. ik ben ook gelijk volger bij je geworden hoor!
Ta-ti zei…
leuke blog die ik graag zal volgen.
en toffe give-away, ik krijg maar niet genoeg van alle "keep calm..." versies die er bestaan.
Jeetje! 700?!?! Dat is een hele prestatiie, gefeliciteerd! En wat een leuke give away. En zo waar, wat erop staat. Ik vertrek zo naar het ziekenhuis en natuurlijk gaat mijn wol mee!
Aankleedpopje zei…
Nog net op tijd, nog net op tijd! Ik doe graag mee!
Ik wilde je al gaan volgen, want ik vind je blog leuk.
Groetjes, Ria.
debje zei…
jaaaaa ik doe mee!!
WvS zei…
Vind het helemaal niet gek al die volgers! Ik kijk bijna elke dag op dit blog om inspiratie op te doen of om te kijken of ik nog een leuk patroontje kan vinden.
En nu ben ik er weer! Dit keer omdat dit koude weer me inspireerde om een leuke beanie te maken voor mijn dochtertje van 3.

Populaire posts van deze blog

MINI OCTOPUS HAAKPATROON - MINI OCTOPUS CROCHETPATTERN FREE

Ik haakte een ieniemini octopus......, is het geen schatje? Patroontje kun je hieronder vinden, haakse! xxx ------------------------------------------------------------------ I made a tiny tiny octopus....., how cute is he/she? The pattern (US) is here for you, enjoy! (scroll down, you will find the English pattern (US) under the Dutch one ;-))  --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wat heb je nodig: -restje katoen -beetje opvulmateriaal - veiligheidsoogjes 6mm KOP: Haak 2 lossen T1: haak 6v in de 2e losse (6) T2: haak 2v in elke v (12) T3: haak 2v in elke 2e v, 6x (18) T4: haak 2 v in elke 3e v, 6x (24) T5-11: 24v (24) T12: iedere 3e+4e steek samenhaken, 6x (18) T13: iedere 2e+3e steek samenhaken, 6x (12) ONDERKANT: Haak 2 losse

Nijntje haakpatroon - Miffy crochetpattern

Een familie nijntjes bij elkaar ;-) Deze zijn van Anne Claire Petit , maar wil je er zelf eentje haken dan vind je hier een soortgelijk patroontje.... *********************** A Miffy family ;-) These are made by Anne Claire Petit , but I found a lovely Miffy pattern here ...

BLAADJESSLINGER HAKEN - CROCHET LEAVESGARLAND

Hallo allemaal,  Heb je zin in een klein tussendoor projectje? Ik haakte een blaadjesslinger! Heel eenvoudig en leuk om te maken van restje wol.... In het filmpje kun je zien hoe ik de slinger haakte.... Hieronder het patroontje: Haak 14 lossen, Ga terug op je ketting van 14 lossen en haak: -1 vaste -1 half stokje -1 stokje -1 dubbel stokje -1 stokje -1 half stokje -1 vaste sluit het blaadje met een halve vaste.  Haak nu door (weer 14 lossen) en haak het volgende blaadje! Dat is alles, succes! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hi eveyone, Here's a cute little project for you, I made a leavesgarland ! It is very simple and you can use all your scaps of yarn you have lying around..... I made a little video on how to do it,  The video is in Dutch