Doorgaan naar hoofdcontent

HAAKNAALDEN GIVEAWAY! - CROCHETHOOKS GIVEAWAY!



tijd voor een GIVEAWAY, omdat....

...de LENTE in aantocht is;-)
(en omdat jullie natuurlijk superleuke volgers en lezers zijn!)

Kun je dit setje haaknaalden goed gebruiken,
laat dan een berichtje achter....
Dit kan tot 21 maart, dan maak ik de winnaar bekend!

Because SPRING is in the air,
it's time again for a GIVEAWAY ;-)

Leave a message and maybe you will win this set of crochethooks!
I will announce the winner march 21!

Reacties

Ineseda zei…
Hele leuke haaknaalden! Ik doe graag mee!
Flinkeltjes zei…
Wat een handig setje met die kleurtjes! Ik doe ook graag mee.
oh wat gaaf zeg!!! Alleen voor de kleurtjes zou je ze al willen hebben, mag ik een gokje wagen?
Anoniem zei…
Ik heb het haken net ontdekt, erg leuk. Ik doe graag mee!
Dorine
Femke zei…
Ze zijn prachtig, ik doe graag mee!
Marjan Hannes zei…
Zo kleurrijk!! Instant Happiness! En ze zouden ook goed van pas komen omdat ik vaak iets te hevig haak en de smalle haaknaalden altijd kromtrek/duw :-S
Elma zei…
Ik mis nog veel maten, dus doe graag mee voor deze kleurrijke set!
Groetjes Elma
Unknown zei…
Wat super leuk deze giveaway. Op naar de lente.

Groetjes Ingrid
Marjan Hannes zei…
Zo kleurrijk!! Instant Happiness! En ze zouden ook goed van pas komen omdat ik vaak iets te hevig haak en de smalle haaknaalden altijd kromtrek/duw :-S
Happy in red zei…
Superhandig inderdaad!!! Wat een leuke Give Away. Ik doe graag mee.
Esther.
Anni zei…
Oh, wow wat een vrolijke haaknaalden! Ik doe graag mee en hopelijk ga ik dan aan lieve babyschoentjes beginnen of aan de leuke mutsje of..of... ;-)
Anoniem zei…
Heel leuk ik doe graag mee :)
CreAnka zei…
zeer leuke haaknaalden,
ik doe zeker mee ;)

Grtjs
Unknown zei…
Ik heb alleen maar een grijze haaknaald. Dus dit setje zou heel wat kleur aan mijn haakwereld toevoegen. En dan met jouw geweldige haak-tutorials moet het toch echt een keer gaan lukken om daadwerkelijk iets te haken. Ipv alleen maar lossen en vasten. Dus ik doe graag mee.

Lieve groetjes en een fijne zaterdag!

Marieke
www.gewoonmarieke.com
MamaMixx zei…
Wat een gezellige haaknaalden zeg:)
Ik zal een linkje op mijn blog plaatsen, onder de pagina give aways.
En natuurlijk doe ik graag mee:)

Groetjes en een heel mooi weekend toegewenst!!!
Karin zei…
Wat een vrolijk gekleurde haaknaalden. Ik doe heel graag mee met deze toffe give away aktie!

Groetjes, Karin
jacomien zei…
Wat een leuke set! Ik ding graag mee, want ik kom nog aardig wat maten tekort.
ditjes-datjes zei…
Wat een leuke give-away.Ook ik wil graag meedoen.Zijn veel leuker dan al die saaie grijze die in mijn mapje zitten ;)
Groetjes,Ingrid
Fenny zei…
Wauwwwwwwww wat een leuke give away!
Ik doe graag mee!!
Anoniem zei…
lekker vrolijk, en altijd handig. Ik doe graag mee!

gr lisa
Linda zei…
O,heerlijke fleurige haaknaalden als je daar geen lente (en haak) kriebels van krijgt??? Ik doe graag mee en plaats een linkje op mijn blog,fijn weekend Martine, groetjes Linda!
Martina zei…
Woooow, i love the colored hooks and would be reaaaaally happy, to get them.
XO,
Martina♥
diese bunten Nadeln bringen den Frühling.
würde mich freuen wenn ich sie gewinnen würde.
hab dich auch verlinkt!

Wünsche dir ein schönes Wochenende
mit lieben Grüßen aus Österreich
Herta
Bibi zei…
Oooh wat een mooie kleuren, ik doe graag mee! Heb ik geen excuus meer en moet ik het haken weer oppakken ^_^
Unknown zei…
Een prachtige set! Zou perfect staan in mijn collectie ;)

Groetjes,
Ellen
Siem zei…
Leuk! Deze zien er een stuk blitser uit dan de antieke exemplaren van mijn oma en moeder. Ik doe mee.

Gr Siem
Mi Joya zei…
Ik ben ook net beginnen haken, en deze kleurige haaknaalden maken het haken nog leuker!! Ik doe heel graag mee :)
Kralalien zei…
Oh wow, mijn favoriete combo, kleurtjes en haken :) Wat een geweldige naalden, ze staan al een tijdje op mijn verlanglijstje, wat zou ik ze graag winnen!
Groetjes, Carolien
Anoniem zei…
alleen al voor de mooie kleurtjes van de haaknaalden doe ik mee.......
Mad Moiselle zei…
Waw! Ik doe zeker mee! Zelf haak ik zo nu en dan, maar mijn mama die heeft de haakmicrobe sinds enkele maanden terug te pakken en haakt erop los!(ze volgt jou ook, ze heeft geen blog , ze komt alleen vaak piepeloeren)Ik zou deze set dus delen met haar! Wegens ziekte kan zij met de dunnere naalden niks,maar laat die nu net meer mijn ding zijn :-)
Als ik win, maak je dus twee mensen blij :-) (en mijn kinders ook, want oma haakt constant voor hen)
groetjes
TIO zei…
Wat een leuke, ik doe graag mee.
Judith zei…
Deze give-away is wel echt de perfecte aanleiding om serieus werk te maken van mijn droom om zelf mooie bloemetjes en andere applicaties te gaan haken... Ik doe graag mee!
Poppie zei…
Superleuk, en die kleurtjes! Ik doe heel graag mee, en als het haakwerk even mooi wordt als die leuke naalden, kunnen we er allen maar juweeltjes mee haken, tesamen met jouw haaklessen natuurlijk. Groetjes Poppie
Miss Ebz zei…
Hay Miss Bee, Ik doe graag mee aan deze give-away! Heb laatst zo'n set kado gedaan aan een vriendin maar had er grote moeite mee ze uit handen te geven ;-) Laat de kans niet voorbijgaan ze alsnog in handen te krijgen!

Blessings, Miss Ebz
zsazsazsu zei…
ik wil de uitdaging van een maatje groter wel eens aangaan. Nu haak ik altijd met 0.75 ...
Elise zei…
Heerlijk de lente! Ik doe graag mee!
joppe zei…
Oh deze zijn leuk! Ik haak nog met die saaie grijze haaknaalden!
Anoniem zei…
I love it! Greetings, yemayax@gmail.com
Ik doe graag mee!! Wat een heerlijke kleurtjes..

Liefs Rianne
bocozoo zei…
I know it is not fair to want them, beause I discovered your blog just recently.
But still I will give my luck a try!
:)
Kris zei…
Oooh leuk! Mooie foto ook! Ik doe mee! Want ik vind haken zooooo leuk! Begin net met een nieuw projectje! Dus verschillende haaknaalden voor verschillende projecten! jaaa leuk!
creanja zei…
hallo, ik doe zeker ook graag mee...binnenkort gaan we op het werk haakwerkjes maken voor mensen met een mentale en fysieke beperking zodat ze leuke moederdagcadeautjes kunnen geven...dus deze zouden zeker van pas komen...vele grtjs, anja
Heel graag doe ik mee met deze leuke give away! Ik heb zo'n rommeltje met haaknaalden dat ik dit helemaal super vind!
Ik zal zo proberen even een linkje op mijn blog te plaatsen.

Groetjes, Yvonne van yvonnecreatief.blogspot.com
Angeline zei…
Colorful crochethooks to giveaway,makes me wanne crochet with every day!
Wauw wat een mooie,fleurige,kleurige haaknaalden!Ook ik heb het haken (en je blog)sinds kort ontdekt en vind het weer helemaal geweldig!Verslavend kun je gerust zeggen!Wat een leuke dingen kun je tegenwoordig weer haken zeg!Ik waag dan ook graag een gokje voor deze vrolijke haaknaalden,echt hip zijn ze!
Kreatita T zei…
Zo'n vrolijke haaknaalden! Misschien komt er dan ook het lentehaken :) Na de winter is het stil komen te liggen, maar met zo'n vrolijke naalden, zou dat volgens mij helemaal weer tot leven komen.

Groetjes,
T
Wat een Leuke Vrolijke Gezellig Haaknaalden!! Zo krijg heel veel zin in LenteHaken :) :)

Graag zou ik mee willen doen....

Groetjes van Ivonne
vonneivonne@hotmail.com
De Zilverij zei…
Oh, maar zo flashy haaknaaldjes wil ik wel, sinds een jaartje terug aan het heken geslagen1
Leuke give-away!!!!!
De Merle zei…
Leuk!!! Die kleurtjes, daar houd ik van. Ik doe graag mee.
Fijn weekend,
Karin
veerle zei…
Amai, en of ik die zou kunnen gebruiken!!! Ben onlangs, na jaren, terug begonnen met haken en natuurlijk terug verslaafd :) Heel erg leuk dat je zo'n mooie give away wilt doen. Dus doe ik graag mee.
Fijn weekend iedereen!
Katrien zei…
Mijn dochtertje van 2,5 wil steevast 'meehaken' als ik aan de slag ga, dus een reeks extra naalden zou meer dan welkom zijn ;)
Rebecca zei…
Wat een fleurige naalden! Ik doe graag mee. Super!
Monica zei…
Wat een leuke kleurtjes. Ik doe graag mee.
Ik doe ook graag een gooi naar het winnende lotje! Want zo'n set, die kan ik heel erg goed gebruiken! x
peapod zei…
I love these colours! What a fabulous set of hooks to have in a crochet hook roll!
Happy nearly-Spring!

Petra :)
Caroline zei…
Wat een leuke give away ! Ik doe mee uit naam van mijn moeder, ze is de 26e jarig en ... ik was van plan om een setje nieuwe haaknaalden voor haar te kopen omdat ze ze regelmatig kwijt is en dat kan niet want ze doet al het haakwerk voor mij. Ik waag dus een gokje :-)
Margaret zei…
Wat een leuke kleuren! Ik doe graag mee! Groetjes Margaret
Alleen al voor die leuke kleurtjes wil ik mee doen. Nou vind ik haken ook nog eens geweldig om te doen dus ik doe graag mee aan je give away.
Groetjes, Nicole
Hvdveen zei…
Ik doe graag mee met deze give-away! Ik heb nog nooit gehaakt, maar wil hier graag verandering in brengen. Ik heb dan ook al een heleboel haak ideetjes op mijn Pinterest board staan :-)
principeta zei…
Wow,this is amazing giveaway,so many hooks-very generous of you.May I join,please?I love to crochet and love hooks and this lovely colors are perfect for spring.
Nou heel graag! Ik ben dol op haken en waag kraag een kansje!
groetjes Talitha
Wauw wat zijn ze mooooooi, ik doe graag mee!!
Corien zei…
Dat is zeker een mooie set haaknaalden! Ik doe dus graag mee met de give-away. Wie weet heb ik geluk!
Groetjes van Corien.
Elinemien zei…
Leuke kleurtjes!! Ik doe graag mee!
Maddalena zei…
Ohh these hooks are beautiful!!!
Will I be lucky this time? ;)
Marjon zei…
Ik wil ook wel een gokje wagen. Had toevallig van de week bij je shopje gekeken voor deze haaknaalden.
Groetjes Marjon
Linda zei…
Ik ben een beginnende haker (echt vorige week heel voorzichtig begonnen) en ik zou het zo onwijs leuk vinden om deze vrolijke haaknaalden te winnen! Dat zou een mooie stimulans zijn om door te zetten en veel moois te maken.
Anoniem zei…
Oeeehhh ... die wil ik die wil ik die wil ik die wil ik! Ik kom om in de haaknaalden ... allemaal heerlijk grijs ahum ... op een paarse na dan en dat haakt toch zoveel leuker :)! Waar komen ze vandaan?
Anoniem zei…
Hele mooie haaknaalden...zou ik graag willen winnen :)
Ik ben dol op haken en je mist altijd de haaknaald die je nodig hebt.....

Groetjes Geke
Tzal wel zijn dat ik die kan gebruiken!! En zo'n schone kleurtjes, daarmee kan je toch alleen maar mooie dingen mee haken!!!
Lente=kleur!
Bonnie zei…
Oh. WHat a great giveaway. I'd love to win.
Anoniem zei…
i love your blog. I have to translate it to english. The hooks are beautiful.
Phil zei…
Ik doe ook graag mee, ze zijn heel mooi <3
Fijn weekend
Eve Pinxteren zei…
Ooh, wat leuk! Ik krijg meteen een fijn lentegevoel... Groetels,Eve!
Wat een vrolijk setje haaknaalden!! We doen graag mee met je fleurige Give away!!
Marjo zei…
Wow wat een leuke lentekleurtjes...ik doe graag mee ...

Liefs
Marjo

Marjo's Cosy Corner
Van deze bling bling naalden wordt ik helemaal vrolijk. Dus I'm in !!!
Wat een mooi setje kleurige haaknaalden, ik doe graag mee.
groetnis Baukje
Teddi Taylor zei…
Beautiful crochet hooks! I love sets of things! So neat!

Thanks! Teddi
Bridge zei…
Ook ik doe graag mee! Leuke kleurtjes op die haaknaalden!
Lique zei…
Geweldig!

Iedereen wil ze hebben, niet gek met die geweldige kleurtjes!

Hebbennnnn!

Super tof dat je deze give away doet!
Anoniem zei…
Hoi Martine,

Ik volg jouw blog al een tijdje en vindt hem erg leuk! Ik vind ook alles leuk wat creatief is. Je hebt een erg inspirerende blog! Toevallig heet ik ook Martine en ben ook moeder van twee kleine kinderen. Deze kindertjes vinden haken ook erg leuk en ik ben dus ook regelmatig mijn haaknaalden kwijt. Dus daarom wil ik heel graag meedoen met de Giveaway.

Maar ik zie dat er al heel veel mensen meedoen, dus..... Winnen is niet belangrijk maar wel leuk natuurlijk.

Ik blijf je volgen met heel veel plezier!!!

Hartelijke groetjes van Martine
Evelief zei…
Ik waag ook een gokje!!! Ik haak nog maar sinds kort en die haaknaalden zullen zeer goed van pas komen!! Fingers crossed! Groetjes Evelien.
Andina zei…
Leuke, vrolijke kleurtjes, ik doe ook graag mee!
Maryvonne zei…
WOW, die wil ik wel winnen! Ik heb net een meisje van 13 leren haken dus als ik ze win weet ik wel een bestemming!
WvS zei…
Wat een mooie regenboog van kleurtjes!Past goed bij de lente. Ik zou ze goed kunnen gebruiken aangezien ik pas 2 maten heb.
Groetjes, Wilma
Wat een mooie haaknaalden. Je wordt er spontaan vrolijk van! Graag doe ik mee!!
Tanja zei…
Ook ik maak graag kans op deze super leuke haaknaalden!
LittleBe. zei…
Wil heel graag een kans wagen om deze leuke haaknaalden in de wacht te slepen
Liefs,
Geniet van de lente
Xxx
Trendykim zei…
Dat zijn wel hele leuke haaknaalden.
Daar wil ik wel kans op maken.

Groetjes, Kim
Sabine zei…
wow, wat de lente toch een positieve energie brengt!!!
Heerlijk, weer kleur in de tuin en misschien wel in mijn kistje van de haak en breinaalden......
gr. CS
wauw wat een leuke hippe kleurtjes die haaknaalden.
Als fanatiek haakster komen haaknaalden mij wel van pas!
Ik vind het altijd leuk om je blog in de gaten te houden en de creativiteit van je te zien.

Ga zo door,

groetjes Leonie
lieve zei…
Hallo, ben nog niet zo lang volger maar k vind je berichtjes altijd super. Wat een mooie Haaknaalden in mooie kleurtjes. Ben ongeveer een maand geleden terug beginnen haken, t was geleden van de basisschool, maar ben intussen er terug aan verslaafd :-) k doe dus graag mee met je give-away!
Nog veel succes gewenst met je blog, ik ben alvast fan. Groetjes lieve
Hanneke zei…
Poeh, wat een boel deelnemers al! Ik hoop toch ook nog een kansje te maken, wie kan zulke vrolijke haaknaalden nu niet gebruiken??

Liefs,
Hanneke maakt
Anoniem zei…
Wat een leuke vrolijke haaknaalden, echt lenters.....dus ik doe ook graag mee.
Delphine zei…
Die kan ik zeker gebruiken aangezien ik nog maar 2 haaknaalden heb :) Superleuke give-away!
klara zei…
wat een vrolijke kleurtjes die haaknaalden.
Zon setje kan ik wel gebruiken.
Dus ik doe graag mee.
groetjes klara
Anoniem zei…
Wat ontzettend leuk! Sinds heel recent ben ik weer aan het haken geslagen. Eén projectje is inmiddels afgerond; het muisje.
Ik heb al bedacht wat ik hierna wil maken. Eén probleempje: ik heb maar 1 haaknaald.
vandaar dat ik met deze set van ju h♪0él blij zou zijn.

Groet, Diana
Wow, ik doe graag mee!! Nu nog even een maand bezig met examen voorbereiden, maar daarna sla ik weer aan het haken!! En hoe leuk zou dat zijn met deze vrolijke haaknaalden :-))
Swasie zei…
Nou wat een hoop reacties, maar toch doe ook ik graag mee. Haaknaalden kan ik altijd gebruiken natuurlijk. Volgen doe ik je al een lage tijd en je hebt altijd wat leuks te melden, super!

Groetjes Francoise
ilya tuit zei…
oei ik ben verliefd !!

spannend !!
hartelijk zei…
Altijd geïnspireerd door je leuke ideetjes,

met een nieuw haaknaaldensetje wordt het nog meer een feestje...

wie weet ;)

groetjes Adriana
Yvonne zei…
Wat een leuke give-away. Ik volg je al een tijdje in stilte, bedankt voor deze kans.

Groet Yvonne
Deb zei…
If you're mailing international, I'd love to be included!!! I read Veerle's blog and found your link on her sidebar. Thank you so much for the chance. I will enjoy looking around your blog!
Chris zei…
hoi hoi,
in deze lange rij zet ik toch mijn naam maar bij
ik doe graag mee Haaknaalden in vrolijke kleurtjes lijkt mij wel wat!!!

Chris
Effie zei…
106 is mijn geluksnummer ;-)
Ik doe graag mee! Ik kan nog wel wat haaknaalden gebruiken. En deze zijn ook nog zo mooi gekleurd, heerlijk!
Lieneke zei…
Wat een prachtige haaknaalden. Veel leuker als de saaie grijze die ik nu gebruik.
ik haak graag met kleurige haaknaalden de lente tegemoet!
Creahuijs zei…
Wauw wat een mega geweldige Give Away!
Uiteraard loot ik graag mee voor deze super set!
Zodat ik nog meer leuke haakseltjes kan maken!

xxx
lot zei…
ik doe heel graag mee met deze give-away. deze haaknaalden zouden goed van pas komen, gezien ik twee maanden geleden terug ben beginnen haken. ik moet zeggen heb het haakvirus helemaal te pakken :-)
sandra zei…
wow wat een leuke kleurtjes, ik heb nu zo'n saaie. Dus ik doe graag mee want dan kan ik misschien toch eens beginnen aan een mooie cape voor mijn dochtertje.

Groetjes en lente sproetjes,

sandra
Loes zei…
Wat een vrolijke haaknaalden!! Ideaal bij dit mooie lenteweer!
:-)

Ik doe graag mee!
Diana zei…
Leuk!!! Ik ding graag mee naar deze mooie prijs!!
Lia zei…
Wat een geweldige haaknaalden. Al die kleurtjes, zo kan je vrolijk aan de haak.

Ben laat, maar doe nog graag mee.

Groetjes,
Lia
Unknown zei…
Daar wil ik graag voor mee doen, alleen van die kleurtjes krijg ik al een lentegevoel!
bea zei…
oh ik doe ook mee, je weet maar nooit!! en haaknaalden, heb ik tekort nu
Hanne zei…
Ik hoop dat ik nog niet te laat ben, het is wel al 21 maart, maar niet geschoten is altijd mis.
ilseverborgt@hotmail.com zei…
WoW! Geweldige kleurtjes! Wat een fantastisch setje. Het zou fantastisch zijn om dit te winnen.
Het staat al een hele tijd op mijn lijstje om een mooi tasje te maken voor al mijn haakwerk en toebehoren. Lijkt met fantastisch om dat voor deze haaknaalden te doen... Ik doe graag mee!

Populaire posts van deze blog

MINI OCTOPUS HAAKPATROON - MINI OCTOPUS CROCHETPATTERN FREE

Ik haakte een ieniemini octopus......, is het geen schatje? Patroontje kun je hieronder vinden, haakse! xxx ------------------------------------------------------------------ I made a tiny tiny octopus....., how cute is he/she? The pattern (US) is here for you, enjoy! (scroll down, you will find the English pattern (US) under the Dutch one ;-))  --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wat heb je nodig: -restje katoen -beetje opvulmateriaal - veiligheidsoogjes 6mm KOP: Haak 2 lossen T1: haak 6v in de 2e losse (6) T2: haak 2v in elke v (12) T3: haak 2v in elke 2e v, 6x (18) T4: haak 2 v in elke 3e v, 6x (24) T5-11: 24v (24) T12: iedere 3e+4e steek samenhaken, 6x (18) T13: iedere 2e+3e steek samenhaken, 6x (12) ONDERKANT: Haak 2 losse

Nijntje haakpatroon - Miffy crochetpattern

Een familie nijntjes bij elkaar ;-) Deze zijn van Anne Claire Petit , maar wil je er zelf eentje haken dan vind je hier een soortgelijk patroontje.... *********************** A Miffy family ;-) These are made by Anne Claire Petit , but I found a lovely Miffy pattern here ...

BLAADJESSLINGER HAKEN - CROCHET LEAVESGARLAND

Hallo allemaal,  Heb je zin in een klein tussendoor projectje? Ik haakte een blaadjesslinger! Heel eenvoudig en leuk om te maken van restje wol.... In het filmpje kun je zien hoe ik de slinger haakte.... Hieronder het patroontje: Haak 14 lossen, Ga terug op je ketting van 14 lossen en haak: -1 vaste -1 half stokje -1 stokje -1 dubbel stokje -1 stokje -1 half stokje -1 vaste sluit het blaadje met een halve vaste.  Haak nu door (weer 14 lossen) en haak het volgende blaadje! Dat is alles, succes! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hi eveyone, Here's a cute little project for you, I made a leavesgarland ! It is very simple and you can use all your scaps of yarn you have lying around..... I made a little video on how to do it,  The video is in Dutch