Doorgaan naar hoofdcontent

1000 volgers giveaway! - 1000 followers giveaway!


Beloofd is beloofd,
Bij 1000 volgers (joohoo!!) een nieuwe giveaway!
...en onder het mom; "haaknaalden hebben we nooit genoeg",
krijgt de winnaar deze set van 12 haaknaalden ;-)

Meedoen kan tot vrijdag 5 oktober,
dan maak ik de winnaar bekend.

Laat hieronder je berichtje achter,
en wie weet...

*******************************

As promised,
at 1000 followers (yoohoo!!!)another giveaway!
You can never have enough crochethooks,
that's why the winner will win this set of 12 hooks ;-)

I will pick a winner friday the 5th of october.

Just leave a message,
and maybe these hooks will be yours....

Reacties

Amarins zei…
Wat een super leuke give away. Ik doe natuurlijk heel graag mee.
Fijn weekend, Amarins
CarlaK.be zei…
Wauw, 1000, duizend, mille, thousand,... wat een feestelijk aantal, proficiat !
Ik doe graag mee want mijn oudste zoon (!) is aan het haken geslagen en hij is dus steeds met mijn haakpennen weg ...
Liefs,
CarlaK
PS : ik plaats een linkje!
joli zei…
Hallo, ik zou heel graag de regenboogset winnen. Wordt je toch super vrolijk van!
Ineseda zei…
Proficiat! daar kan ik alleen maar van dromen. Ik waag graag mijn kans.
Inez
Caren zei…
Ik waag weer een kansje, misschien val ik nu in de prijzen..12 haaknaalden, gaaf!Die kunnen we altijd gebruiken hè?!
Groetjes!
TIO zei…
oh leuk!! ik doe heel graag mee!
Jacq zei…
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ik doe graag mee!

liefs
Jacq zei…
Die zien er leuk uit, ik doe graag mee!

Groetjes,
Jacq
Serafina zei…
Da versuch ich auch mal mein Glück.

LG

sera
Wow 1000 volgers!!!!!gefeliciteerd. Ik doe graag mee met je give-away.
Grtz,
Chris
klara zei…
gefeliciteerd met zoveel volgers.
Ik doe graag mee met deze giveaway, want idd haaknaalden hebben we nooit genoeg!
groetjes klara
JoJo zei…
1000 volgers wauw hé dat zijn er veel proficiat. En ik doe graag mee aan deze hebbe hebbe hebbe give away want zoals je al zegt haaknalden heb je nooit genoeg. zeker nu dochterlief ook aan het haken is gegaan.
Evelien zei…
1000 volgers.... Dat zijn er nogal wat! Maarja met zo'n leuke blog kan dat ook niet anders :)
miep zei…
Gefeliciteerd met je 1000 volgers!! Wauw!!
Ik doe graag mee met je give away!
hartstikke leuk!!
Groetjes Merula
Nelleke zei…
Zo hee 1000 dat is niet mis! Ik zou dolgraag de regenboogset winnen! *gaat heel hard duimen*
Anoniem zei…
Gefeliciteerd met je 1000 volgers! Ik weet zeker dat het er meer zijn,want ik volg je via google reader, dus minstens 1001. ;)
Claudia zei…
Gefeliciteerd met de 1000 FANS!!! WooWWW jullie hebben zo veel leuke spulletjes op de site !!!HebbenHebbenHebben
kervei zei…
Ik doe graag mee, wat een leuke kleurtjes!
Gefeliciteerd met de 1000...., wat veel zeg!

Groetjes
Ilse
Dinah zei…
1000 :-0 wat veel, gefelciteerd en natuurlijk doe ik mee met je mooie give away.

Groetjes,dinah
Jose zei…
Ik doe ook graag mee

Jose
Lydia zei…
Leuk hoor,
Ik ga een gokje wagen
Groetjes Lydia.
Dtb zei…
Wat gaaf!!! en die kleurtjes ook!!!

Ik doe heel graag mee!!

Groetjes
Tamara
Kris zei…
Gefeliciteerd met je 1000 volgers! Top!
Ik doe graag mee en waag een gokje!

Ik had 1000 reacties, dus ik houd ook een give away, als je zin hebt? je bent welkom!
bijleonie zei…
ooh 1000 voilgers daar kan ik alleen nog maar van dromen
Ik doe graag mee met je give away, ik ben de troitse bezitter van twee haaknaalden , want ik haak nog niet zo lang dus dit is echt een super give away want haken is zo leuk om te doen!
Unknown zei…
Ik Dróóm van zo'n Set! Dus ik doe mee. Gefeliciteerd!
joppe zei…
Haken, ik doe het al van kleinsaf en heel graag. Ik haak in de auto als we op reis gaan, buiten in de zon en sinds vorig jaar ook lekker warm bij de kachel. Maar mijn haaknaalden zijn allemaal grijs. Met deze wordt het vast nog leuker om te haken! (als ik win natuurlijk!)
Anoniem zei…
Gefeliciteerd met je 1000 volgers, je hebt wel een geweldig mooie give away.
Wonderful blog, wonderful hooks ! ;0)
Bonnie zei…
Thanks for the giveaway. One can never have enough crochet hooks.
Martina zei…
Wow... Gratulation!! It shows, you make a good job ;o).
Martina♥
Whooh, 1000 volgers!! Echt gaaf, dat er zoveel mensen zijn die je werkjes en ideeën leuk vinden. Gefeliciteerd!
Ik doe graag mee.

Groetjes, Agnes.
Unknown zei…
Wat een leuke winactie! Haaknaalden in verschillende kleurtjes, leuker kan het niet! (Ik zwicht voor leuke kleurtjes, of het nu haaknaalden, breinaalden, stofjes, wol of wat dan ook is). Gefeliciteerd met het behalen van zoveel volgers!!
Gefeliciteerd met je 1000 volgers. Als volger 1001 zou ik zeggen: op naar de 2000.
1000? Dat is ongelofelijk!!!!
Proficiat!
Vera de Gries zei…
Natuurlijk doe ik mee!

Ik volg je nog niet zo lang, maar dat geeft natuurlijk niets!

Liefs, Vera
Oh, die zijn echt heeeeel erg leuk, dus ik doe heeeeel graag mee!
Proficiat met je duizend volgers! Ik doe graag mee met je give away. Mijn dochter begint interesse te tonen in het haken en is verzot op regenboogkleurtjes, ideaal dus!
Femke zei…
Oh ik doe gráág mee, ze zijn prachtig! En gefeliciteerd met de 1000 volgers!
lieve zei…
Proficiat! 1000 volgers, magisch getal! Ik doe graag mee.

Groetjes
Lieve
blancouleur zei…
Jaaa! Leuk! En ik ontbreek nog een heel aantal nr's haaknaalden. Deze kleurrijke zie ik wel zitten! Ik doe dus heel graag mee!
Angeline zei…
Ohhh ik heb ze al regelmatig op blogs gezien,die prachtige gekleurde haaknaalden!dat is nog eens hip om mee te haken,dus ik waag bij deze ook heel graag een gokje!Gefeliciteerd met je enorme aantal volgers!!!Toppie!
Chantal1982 zei…
Gefeliciteerd! En ik doe heel graag mee aan de give away
Mamasha zei…
Oh ik wil wel winnen! Jou recent ontdekt, maar ik snap die 1000 volgers!
Effie zei…
wauw 1000 volgers! Ik doe graag mee, ik heb nog geen complete set naalden
Tja... en volgers heb je ook nooit genoeg ?! :-)
Very nice give away by the way ik doe graag mee!
Super zeg 1000. Ik doe graag mee.
Nicole zei…
Sjongejonge, 1000 volgers, daar kan ik alleen maar van dromen! Maar ja, je hebt ook echt een superleuk blog met heel veel inspiratie dus dat is ook niet zo gek.
Toch waag ik ook een kansje want de haaknaalden zijn hier heel erg welkom! Ik ben al volger en ik zet nog even een linkje op mijn blog. Groetjes van Nicole
Storm zei…
Deze zou ik supergraag winnen! proficiat met je 1000 volgers.
Unknown zei…
Wauw! Van harte gefeliciteerd met zoveel volgers!! Je hebt ook een leuke blog dus groot gelijk dat al die mensen die volgen! Ik heb nog een heel eind te gaan met 14 volgers... Enneh... haaknaalden heb je idd nooit genoeg!
Aisyah Helga zei…
Wow! Congrats on your 1000 followers!
Ik waag mijn kansje! Proficiat met je 1000 volgers, als die allemaal een reactie achter laten, wordt dit een hele klus hoor :-)
Unknown zei…
Gefeliciteerd met je 1000 volgers! De haaknaalden vind ik prachtig! Als ik ze moest winnen, moet ik eerst even een opfriscursus haken gaan volgen denk ik ;)

Groetjes,
Ellen
Jans zei…
Gefeliciteerd! 1000 volgers, een mooi aantal!
Ik doe graag mee aan je give-away! Heb al veel te lang niet gehaakt. Met zo'n mooi setje haaknaalden moet ik wel :)
Groetjes!
Rachel zei…
Jeetje zoveel volgers!! Ik doe natuurlijk graag mee met de give away.
Lynd zei…
Congratulation for the 1000 follower. Your works are beautiful.
Poesie Oh Hi! zei…
Wat leuk! Ik doe heel graag mee! Zou zo graag leren haken maar heb nog geen haaknaalden :) En deze zijn zo vrolijk!
Yvonne zei…
Congratulation and I also want to participate!!
Maryvonne zei…
Gefeliciteerd met 1000 volgers!!! Ik doe heel graag mee met de give away, een paar extra haaknaalden zijn altijd welkom!
crealine zei…
Hoi hoi !

Ooooooooooooohhhhhh, da's een gave give-away ! Ik kwam er juist achter dat ik een paar maten mis, dus ik zou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg graag in jullie hoge hoed willen om mee te kunnen loten hoor !
Groetjes,

Caroline :-)
Lily zei…
Super leuke give away!!! Oooh, wat hoop ik dat ik binnenkort deze super leuke kleurrijke haaknaalden in de bus mag vinden!
Ik durf haast niet meer te reageren...zoveel reacties staan er al boven mij. Maar ja, wie wil nou niet zo'n prachtige set haaknaalden. En natuurlijk van harte gefeliciteerd met maar liefst DUIZEND volgers.
Anoniem zei…
Gefeliciteerd :-)
Ik zou ook graag een kansje wagen voor de vrolijke regenboogset....
Groetjes Lian
kristel zei…
Gefeliciteerd! Ik wil ook graag een kansje wagen voor deze leuke give away.
Groetjes Kristel
Bibi zei…
Wow! gefeliciteerd... wat een hoop volgers!
Ik doe graag mee... ^_^
Lieke zei…
WOW !!! 1000 volgers gefeliciteerd ! wat een aantal, en ik doe zeker mee met je give-away,dit mooie cadeau kan je niet aan je voorbij laten gaan.

Nogmaals gefeliciteerd met je 1000 volgers,
Liefs Lieke
margaret zei…
I have enjoyed reading your blog and see your patterns that you create and share with us. Thank you, I would like to win the crochet hooks.
Unknown zei…
Congratulations! I follow your blog from Italy... Can I partecipate too? :)
jootje zei…
tof zeg!
ik doe mee!
Freubeline zei…
Wauw! 1000 volgers! En daar zat ik nog niet eens bij! Nu wel dus ;-)(heb pas sinds paar dagen Blogger ontdekt...) Ik zou natuurlijk heeeeel graag de Give Away willen winnen!! Maar ik blijf ook zeker je blog volgen!
Gefelciteerd met je 1000 volgers. Leuke give away, ik ding graag mee, haaknaalden heb ik inderdaad nooit genoeg en ik vind zo'n bij elkaar passend set wel heel vrolijk.
Groetjes Talitha
Unknown zei…
Gefeliciteerd met de 1000 volgers! Ik doe graag mee, want ik moet altijd zoeken naar mijn haaknaalden voor ik goed en wel kan beginnen...
ooh, wat gaaf! ik doe heel graag mee! en nu maar duimen :)
Lotte V. zei…
Hey, proficiat met je 1000 volgers!
Ik doe heel graag mee met je wedstrijd :) Want momenteel gebruik ik meestal de haaknaalden van mijn moeder, haha.
Marjolein zei…
oeh oeh oeh! Wat een leuke give away! En een dikke proficiat he! ;)

Suzanne zei…
Oh! Die wil ik wel winnen!!! Ik ben pas aan het haken geslagen om de tijd te doden, terwijl we wachten op de geboorte van ons tweede kindje. En het is nog leuker dan ik dacht! Het lijkt me ideaal om zo'n set te hebben, zodat ik niet bij elk nieuwe project een nieuwe naald hoef te kopen!

Groetjes,

Suzanne
flo zei…
Nou daar kan ik je geen ongelijk in geven!
Gefeliciteerd met je 1000 volgers, hoe doe je dat toch ik ga helemaal niet zo snel met mijn volgers. Ik blijf steken op 127 geloof ik ;)
ik zal ook een linkje op mijn blog plaatsen!!
xx
flo
Unknown zei…
Proficiat met je 1000!!!!! volgers!!!
Lybrich zei…
Van harte met de 1000 volgers!!
Ik doe graag mee met je give-away.

Groetjes,
Lybrich
Elke zei…
wow, that's so cool! I just started a blogg and can hardly dream of having so many followers. congrats!
Craftynette zei…
Gefeliciteerd met 1000 volgers!

Ik waag graag een kansje op zulke kleurige haaknaalden~!
Swasie zei…
Gefeliciteerd en wie weet ga ik de 1000 ook ooit nog eens halen. Super.

Liefs Francoise
Nostalgies zei…
Gefeliciteerd! Voor de kerst wil ik weer leuke engeltjes ijskristallen enz. haken. Dus ik hoop dat ik win.
Unknown zei…
Gefeliciteerd!

Mijn haaknaald viel vanochtend onder de passagiersstoel van de auto. Kon dus niet haken in de file (ik rij mee, ben niet de chauffeur). Een paar extra naalden kunnen dus geen kwaad :)
DoorMia zei…
Ik doe ook graag mee, ik ben mijn haaknaalden altijd kwijt, dus sta volledig achter je motto ;-)

Vind je tutorials/patronen trouwens superleuk!

Groetjes Hylkje
sneksniltje zei…
Ik dacht al volger te zijn, bleek van niet. Vlug in orde gebracht ;)
Ik heb wel haaknaalden, maar vooral nrs 2 1/2, 3 en 4. Geen grote dus, lijkt me dus een prima gelegenheid om mijn voorraad uit te breiden. Alhoewel ik maar een waterkansje heb om te winnen, als al al die reacties zie...
Maar die niet waagt, niet wint :)
Unknown zei…
hoi vanharte met de 1000, ik ben onlangs mama geworden en zocht op het internet leuke ideetjes om zelf te maken, haken,naaien, voor mijn dochter toen ik op uw blog terecht kwam. mijn moeder is ook een bezige bij en heb haar dan ook meteen kennis laten maken met uw blog. helemaal fan x merel
Happy in red zei…
Woooooow, cool :-)
Ik waag ook gewoon een kansje hoor.
Groetjes, Esther.
Frullemieke zei…
Proficiat met de 1000 (en meer ;-)) volgers.
Wat een leuke give-away! Daar doe ik graag voor mee :-)
Tantanne zei…
Jeeej! Tantanne doet maar al te graag mee! :-)
Ik plaats ook een linkje op m'n blog! www.tantannes.blogspot.com
Diana zei…
Gefeliciteerd met je 1000 volgers.
Haaknaalden heb je inderdaad nooit teveel:)
lot zei…
ik doe heel graag mee met deze give away!!!!! super
Anne zei…
Gefeliciteerd met 1000 volgers!!
Anoniem zei…
1000 volgers ... 101 reacties ... wauw! Ik doe mee! Ga zo door!
wannesraps zei…
Nog een nieuwe volger bij! Wat maak je leuke dingen!!!
Ik doe graag mee met je give-away!!!
Maren (hoemmelke.blogspot.com)
Anoniem zei…
wat enorm gaaf zeg ik doe mee en waag een kansje samen met ALLE anderen ☺
volger ben ik al ☺ gefelies met zoveel volgers!!

lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/
Ellen zei…
Gefeliciteerd met je 1000 volgers. Wat een leuke website heb je toch. Ik ben pas een paar maanden aan het haken en heb nog maar een paar maten haaknaalden, dus ik doe graag mee met je give-away.
Groetjes, Ellen
Anoniem zei…
super! ik doe graag mee! groetjes madebynijn
Katrien zei…
Goh, ik dacht gisteren nog: "oei, ik ben precies al mijn haaknaalden kwijt". Et voilà: een geschenk uit de hemel.
Ik doe mee!
(www.huis-tuin-co.blogspot.com)
Elise zei…
Ik doe graag mee voor deze kleurige haaknaalden!
Op de valreep... ik doe nog graag mee!

Gr. Yvonne van yvonnecreatief.blogspot.nl
Wow, 1000 volgers, ik kan er alleen maar van blijven dromen. En wow je zou maar kans kunnen maken op een complete vrolijke set haaknaalden. Tja die kans mag je niet laten lopen.....en ondertussen droom ik verder..over haaknaalden en volgers....
Anoniem zei…
Ik heb dit blog net ontdekt,maar ziet er heel gezellig uit,dus blijf het vanaf nu ook volgen :-)
Gefeliciteerd,en natuurlijk probeer ik ook nog voor die vrolijke give-away...

Gr. Renate
Piegowata zei…
I was always dreaming about this hooks... :))) For creating my crochet toys...love them!

www.by-piegowata.blogspot.com
Gefeliciteerd met je 1000 volgers!! We volgen je al een tijdje en willen graag meedoen met je give away.... want zo'n fleurige set haaknaalden past kunnen we heel goed gebruiken bij al onze fleurige projectjes :)
Thamar, zei…
hoi hoi

Ik zou ze graag willen winnen ik heb nog maar 1 haaknaald ben sinds kort begonnen en struin nu alle blogs af om er van te leren want haken is voor mij nog een hele klus.
Je hebt een geweldig leuke blog
gr Thamar
Miss Moos zei…
Nou, wat fijn zo'n herinnering.... was het alweer vergeten maar omdat mijn haaknaaldenset niet compleet is en soms precies die ENE mis waag ik een gokje! Enne sowieso (kans groot dat ik ze niet win), waar kan ik deze superregenbooghaaknaaldenset kopen?

liefs Miss Moos
Miss Moos zei…
Enne.... nog gefeliciflapsteert met de 1000ste volger, super zeg!

liefs Miss Moos
CreAnka zei…
Gefeliciteerd! 1000 is niet niks.
En zulke leuke haaknaalden,
ik doe zeker mee!
Grtjs
hopelijk ben ik nog op tijd.... om je proficiat te wensen met je populaire blog!

Populaire posts van deze blog

MINI OCTOPUS HAAKPATROON - MINI OCTOPUS CROCHETPATTERN FREE

Ik haakte een ieniemini octopus......, is het geen schatje? Patroontje kun je hieronder vinden, haakse! xxx ------------------------------------------------------------------ I made a tiny tiny octopus....., how cute is he/she? The pattern (US) is here for you, enjoy! (scroll down, you will find the English pattern (US) under the Dutch one ;-))  --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wat heb je nodig: -restje katoen -beetje opvulmateriaal - veiligheidsoogjes 6mm KOP: Haak 2 lossen T1: haak 6v in de 2e losse (6) T2: haak 2v in elke v (12) T3: haak 2v in elke 2e v, 6x (18) T4: haak 2 v in elke 3e v, 6x (24) T5-11: 24v (24) T12: iedere 3e+4e steek samenhaken, 6x (18) T13: iedere 2e+3e steek samenhaken, 6x (12) ONDERKANT: Haak 2 losse

Nijntje haakpatroon - Miffy crochetpattern

Een familie nijntjes bij elkaar ;-) Deze zijn van Anne Claire Petit , maar wil je er zelf eentje haken dan vind je hier een soortgelijk patroontje.... *********************** A Miffy family ;-) These are made by Anne Claire Petit , but I found a lovely Miffy pattern here ...

BLAADJESSLINGER HAKEN - CROCHET LEAVESGARLAND

Hallo allemaal,  Heb je zin in een klein tussendoor projectje? Ik haakte een blaadjesslinger! Heel eenvoudig en leuk om te maken van restje wol.... In het filmpje kun je zien hoe ik de slinger haakte.... Hieronder het patroontje: Haak 14 lossen, Ga terug op je ketting van 14 lossen en haak: -1 vaste -1 half stokje -1 stokje -1 dubbel stokje -1 stokje -1 half stokje -1 vaste sluit het blaadje met een halve vaste.  Haak nu door (weer 14 lossen) en haak het volgende blaadje! Dat is alles, succes! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hi eveyone, Here's a cute little project for you, I made a leavesgarland ! It is very simple and you can use all your scaps of yarn you have lying around..... I made a little video on how to do it,  The video is in Dutch