Doorgaan naar hoofdcontent

giveaway!!!





Een fijn kadootje op deze druilerige dag ;-)
Van mijn sponsor Pretty You, mag ik iets weggeven aan een van mijn volgers!
Ben je de winnaar dan mag je ter waarde van $20 (20 dollar) een pakketje samenstellen bij 
Laat een berichtje achter en dan trek ik maandag 22 oktober een winnaar,
veel succes!
**********************
A giveaway on this rainy day ;-)
My sponsor Pretty You is giving one of my readers a self picked order from their shop
($20 worth)!
Leave a message and I will pick a winner monday the 22nd of october,
good luck!

Reacties

nathalie zei…
Ooh, ben ik de eerste die hier een berichtje achterlaat?
Ik waag mijn kans om dit pakketje te winnen...
Al vrees ik dat ik weinig kans maak omdat ik toch nooit wat win, maar toch wil ik graag meedoen.

Nathalie
Anoniem zei…
Wat leuk op zo'n druilige dag. ik waag ook een kansje.

Gr nancy.
TIO zei…
Wat leuk!! Ik win ook niet vaak iets, maar waag toch mijn kans.
miep zei…
Heel erg leuk!! ik doe dan ook graag mee!!

groetjes Merula
Jacq zei…
Ik zit hier zielig grieperig te wezen. Wil wel iets heel leuks winnen ;-)

Groetjes,
Jacq
Craftynette zei…
Ook ik doe graag mee! Alleen al die zwaluwtjes zijn zowat genoeg om me een kansje te doen wagen!
De Merle zei…
Nou, daar doe ik erg graag aan mee, wat een leuke spullen om sieraden te maken! Het inspireert weer!!!

Fijne dag,
Karin
Yvonne zei…
Oh, I love to participate. Regards from Germany, Yvonne
Creahuijs zei…
Ooow gaaf!
Ik maak graag een kansje!
Wat een leuke dingentjes hebben ze daar, helemaal mijn stijl ook!!

X & Liefs Priscilla
anita roelfsema zei…
helemaal leuk dit!
Mirella zei…
wat een geweldige dingen allemaal zeg!
Ik doe graag mee ;-)
wannesraps zei…
IK ben eens gaan neuzen!!! Ja ik doe graag mee
Maren (hoemmelke.blogspot.com)
swiid-swiet zei…
Leuke dingen allemaal.
En de 22e begint hier de herfstvakantie, genoeg tijd dus....
zoooo, tof zeg! natuurlijk doe ik mee :)
ik ga vanaf nu heeeel hard zitten duimen draaien :p
kervei zei…
Oh, wat een prachtige spullen! Daar maak ik heel graag kans op! Leuke give away....

Groetjes

Ilse
Dinah zei…
Owww wat leuk, ik vind die uil aan een ketting altijd zo leuk en die zelfmaak ringen zijn ook geweldig. Ik denk dat ik maar heel snel een kansje waag.

Groetjes,dinah
Leuk! Ik waag ook een kansje.

Groet, Agnes.
Swasie zei…
Wow, dit kan ik natuurlijk niet voorbij laten gaan. Zo iets moois. Leuk dat je het wilt delen. Ik wil graag meedoen.

Liefs Francoise
Swasie zei…
Wow, dit kan ik natuurlijk niet voorbij laten gaan. Zo iets moois. Leuk dat je het wilt delen. Ik wil graag meedoen.

Liefs Francoise
Nicole zei…
Oh wat een leuke roosjes en die camee's zijn echt het einde! Als ik win dan koop ik daar zeker een paar van! Dank je wel voor deze giveaway en nu maar hopen dat ik de gelukkige ben! Groetjes van Nicole
really???? such a good giveaway!!! I'm in and thank you for this nice opportunity!!!
xxx Alessandra
Jane zei…
I want join. These very nice.

http://delikitap.blogspot.com/2012/10/hobi-bloglarndan-cekilisler-2.html

delikitap@windowslive.com
Freubeline zei…
Natuurlijk doe ik mee! Leuke spulletjes!
Judith zei…
Dat ziet er leuk uit! Ik doe mee!
Me like it! Ik doe dus graag mee :)
ief zei…
Leukleuk! Zeker met dit druilerige weer... Ik doe graag mee :)
CarlaK.be zei…
oooh wauw, supertof!
Ik doe graag mee!
fieve zei…
Owwww leuk!!! Ik doe ook graag mee!!!
Wat een TEgekke spulletjes!
The F Girl zei…
Wat een leuke giveaway. Het ziet er allemaal allerschattigst uit!
Jaaaa, wat een leuke spulletjes allemaal! ik waag ook graag een kansje...
Groetjes Janine
Guy en Dina zei…
Waw zo een fijne spulletjes!!! Ik doe heel graag mee! Mijn selectie is al gemaakt nu vingers kruisen ;-)))
Eva zei…
Goede Middag!
What a great giveaway!!!
I would love to win it! :-) (Who doesn't!? *g*)

Tot ziens
Eva from Germany
Kim zei…
Vooruit... lets try!
ikke zei…
Dat is leuk, ik doe graag mee.
Ooh mooi zeg!
Ik die mee:-)
LoR@ zei…
Oh, zo veel leuke spullen!
Een mens zou al bijna willen dat hij niet wint, zo hoef ik niet te kiezen. Grapje natuurlijk hè, ik zou heel graag een kansje willen wagen om te winnen.
Unknown zei…
Oh! Leuk!!!
Ik doe heeel graag mee :)
Poesie Oh Hi! zei…
Precies wat we nodig hebben op deze druilerige en grijze dag: Een hoop gekleurde vrolijkheid! Ik wil dan ook graag een kansje wagen om te winnen!
Noods zei…
Ik wil ook meedoen :)
groetjes Danielle
Eren zei…
Very beautiful:) I hope to be the lucky one:)
ozeren@gmail.com
kristel zei…
Wat leuk, hier wil ik wel een kansje wagen ;)
Anoniem zei…
Wat een leuke dingetjes, k ga snel eens kijken. Bedankt voor de link.
Margaret zei…
Ja daar wil ik wel aan mee doen hoor.
Vietje zei…
Olala leuk leuk leuk!!! ik doe mee!!!
Frullemieke zei…
Oh wat een leuke give-away!
Daar wil ik ook wel een kans voor wagen :-)
Groetjes Frullemieke
Bibi zei…
Jeetje wat leuk... en wat een mooie spulletjes. Ik doe graag mee!
Wow wat mooi! Ik doe heel graag ook mee.
Judith zei…
Daar word ik ook heel blij van! Ik heb al zulke leuke hebbedingen gezien... Ik doe ook graag mee!
wow! Die vogeltjes staan al lang op mijn lijstje. met wat geluk?
Oelala, dit is leuk!!! Ik doe mee, hoor!

Groetjes, Heidi
Maaike M zei…
Leuk, ik zou graag een kans maken!
Jose zei…
wat een leuke dingen hebben ze daar (a)

ik doe mee
daar word ik nou vrolijk van!! en geloof mij daar is wat voor nodig vandaag ;) ik doe heel graag mee!
Sweetstuff zei…
Aaahhhh Super leuk!!!! Maar zie dat er al super veel reacties zijn, maar toch wil ik graag een gokje wagen! (duim duim duim..) :D
Lili zei…
Oh super, ik waag ook mijn kans!
Een beetje vrolijkheid is altijd welkom!! Ik doe dus graag mee!
Unknown zei…
zeer leuk, het zou leuk zijn om te winnen zo'n pakje maakt een druilerige dag idd wat minder somber :)
Willy zei…
Mooi blog dacht ik, die ga ik volgen. Zie nu ook je give away waar ik graag aan meedoe.
Cross my fingers ;)
blancouleur zei…
leuke sponsor en leuke give-away!!
Ik doe graag mee!!
Martine zei…
Wauw, wat een te gekke give away! Ik doe heel graag mee.
groetjes, Martine
bijleonie zei…
o, wat een leuke give away
Ik doe graag mee
Ik doe ook graag mee, hele mooie vrolijke dingen.
Groetjes, Marlies
Kreatita T zei…
Superleuk! Ik waag ook graag mijn kans.
Pretty You... Als ik win, is het Pretty Me!!!
Severien zei…
Super leuk! ik waag mijn kans.
Sharmayne zei…
Dat lijkt me onwijs leuk !
Nettie zei…
Mooi hebbedingetjes, die ringetjes op de site van Pretty You zijn ook heel leuk.
Natuurlijk ding ik graag mee.
margaret zei…
I love all the Findings at your shop. I would to win!

Margaret
Hier gaat het zonnetje van schijnen op zo'n druilige dag als vandaag. Wordt helemaal vrolijk van deze Give Away wat een leuke hebben dingetjes ...
Gauw nog een kansje gewaagd

Groetjes Jacqueline
Carla zei…
Altijd leuk zo'n give-awya, zeker met zulke leuke spulletjes, dus ik waag een kans ;-)
groetjes Carla
miekemoeche zei…
joepiedepoepie, daar wil ik ook graag aan meedoen hoor!!! leuke spulletjes :-)
groetjes
Hilde
miekemoeche.blogspot.be
Wat een vrolijke give away, ik wil een kansje maken! Groetjes Talitha
Met zo'n leuke give-away mag het elke dag - nu ja vaak - regenen! Ik doe mee!
Unknown zei…
Sweet :) ik doe ook graag mee
Diana zei…
Aan zo'n leuke give-away doe ik graag mee.
Maryvonne zei…
Ik doe natuurlijk ook graag mee, je wordt er hebberig van, al die leuke dingen!!!
Go Crochet!!! zei…
Beautiful! I like those flowers!
Michelle zei…
Super leuk! Bolg jou nu sinds een week, heb net een mutsje met oren af, wordt het weer 20 graden! haha, maar hij komt deze winter vast goed van pas bij mijn dochter.
Liza zei…
LeukLeukLeuk! :)
Unknown zei…
Ooh wat gaaf!! Ik doe heel graag mee

Groetjes linda(www.creasnuf.blogspot.nl
Anoniem zei…
Op de valreep doe ik graag mee!

Groetjes,

Ingeborg van der Voort
caroline zei…
jup ik doe mee nog net op tijd denk ik
groetjes en alvast bedankt
wat een leuke give away!
groetjes renske
Els zei…
ook ik waag graag een kansje...
Unknown zei…
Ik wil graag meedoen maar weet niet of of je volger moet zijn om mee te doen... Moet dat??

Groetjes Judith

www.degrannys.blogspot.nl
Nadiake zei…
op de valreep, oef juist op tijd gezien, ik wil natuurlijk meedoen :-)
Ooooh, dat is leuk, ik doe heel graag mee!
Handige An zei…
Oh! Wat leuk! Ik doe graag mee om kans te maken op zoiets zoets :) Fijne Zondag!
Owww ben ik blij dat ik dit net nog op tijd zie, wij doen graaaaag mee :)!
CreativEls zei…
Op de valreep, maar ik wil toch nog een kans wagen. Dus ik wil graag meedoen aan deze super give-away.

Lieve groetjes,

CreativEls
Elma zei…
Ik doe ook graag mee!
Groetjes
Ohmybeautyful zei…
NET NOG OPTIJDD! WAT SUPER LEUKKK! IK DOE GRAAG MEE!

Zoiets had mijn kamer net nodig, iets om vrolijker te worden.

Hopen dat ik win want ik zou der zo &@#^#&# blij mee zijn! Maar maak nooit geen kans.

Liefs, Kimberly
Fien zei…
tgo dat zou leuk zijn om te winnen! En moest ik winnen dan zou ik voor de vrije vogels gaan ... die zouden perfect passen op de trui die ik nu aan heb :-)
Linda zei…
Toch nog maar even een gokje wagen op de valreep! Ik doe graag mee, wat een leuke spulletjes allemaal zeg! Ik volg je blog al een tijdje met veel plezier, heb al eens het mutsje gehaakt met de oortjes (sweeeeet) zelf heb ik al jaren een scrapblog maar nu sinds een paar weekjes ook een haakblog! Ik ben namelijk verslaafd geworden ;-))) Heerlijk weer even wat anders! Groetjes, Linda.
Unknown zei…
hello my name is kübra

kübra baştuğ
mavimorlacivert@hotmail.com

Populaire posts van deze blog

MINI OCTOPUS HAAKPATROON - MINI OCTOPUS CROCHETPATTERN FREE

Ik haakte een ieniemini octopus......, is het geen schatje? Patroontje kun je hieronder vinden, haakse! xxx ------------------------------------------------------------------ I made a tiny tiny octopus....., how cute is he/she? The pattern (US) is here for you, enjoy! (scroll down, you will find the English pattern (US) under the Dutch one ;-))  --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wat heb je nodig: -restje katoen -beetje opvulmateriaal - veiligheidsoogjes 6mm KOP: Haak 2 lossen T1: haak 6v in de 2e losse (6) T2: haak 2v in elke v (12) T3: haak 2v in elke 2e v, 6x (18) T4: haak 2 v in elke 3e v, 6x (24) T5-11: 24v (24) T12: iedere 3e+4e steek samenhaken, 6x (18) T13: iedere 2e+3e steek samenhaken, 6x (12) ONDERKANT: Haak 2 losse

Nijntje haakpatroon - Miffy crochetpattern

Een familie nijntjes bij elkaar ;-) Deze zijn van Anne Claire Petit , maar wil je er zelf eentje haken dan vind je hier een soortgelijk patroontje.... *********************** A Miffy family ;-) These are made by Anne Claire Petit , but I found a lovely Miffy pattern here ...

BLAADJESSLINGER HAKEN - CROCHET LEAVESGARLAND

Hallo allemaal,  Heb je zin in een klein tussendoor projectje? Ik haakte een blaadjesslinger! Heel eenvoudig en leuk om te maken van restje wol.... In het filmpje kun je zien hoe ik de slinger haakte.... Hieronder het patroontje: Haak 14 lossen, Ga terug op je ketting van 14 lossen en haak: -1 vaste -1 half stokje -1 stokje -1 dubbel stokje -1 stokje -1 half stokje -1 vaste sluit het blaadje met een halve vaste.  Haak nu door (weer 14 lossen) en haak het volgende blaadje! Dat is alles, succes! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hi eveyone, Here's a cute little project for you, I made a leavesgarland ! It is very simple and you can use all your scaps of yarn you have lying around..... I made a little video on how to do it,  The video is in Dutch