Doorgaan naar hoofdcontent

GIVEAWAY!




Vandaag mag ik namens mijn sponsor KIDSDINGE
deze superleuke kalender weggeven aan één van mijn lezers!
Het is een knipkaartenkalender met 18 feestelijke kaarten.

Deze kalender werd getest en goedgekeurd 
door het originele Kidsdinge-team ;-)

Wat moet je doen om deze kalender te kunnen winnen?
Neem even een kijkje in de heerlijke winkel van Kidsdinge 
en laat hieronder een berichtje achter,
waarin je laat weten wat jouw favoriete Kidsdinge artikel is....
Meedoen kan tot 17  november,
dan trek ik eenwinnaar!


PS: Leuk om ook een kijkje te nemen:
*Kidsdinge op Pinterest (veel inspiratie)
*Kidsdinge  op Facebook (laatste nieuwtjes)


Reacties

wannesraps zei…
Ik doe graag mee... mijn favoriet is: Houten poëtische kleur potlood boom
CarlaK.be zei…
Prachtig, ik doe mee!
Ik ben ook betoverd door de stempelset 'betoverend gebladerte' in de kidsdinge webshop, een tipje voor de Goede Sint ?! ;-)
Mad Moiselle zei…
Waw, wat een leuke webwinkel! Ik ga er zeker nog eens langs en misschien koop ik dan wel mijn favo : de poster van de cowboy. Wij zijn net onze babyzoon zijn kamertje aan het schilderen en die zou daar prachtig passen!
Ik doe ook graag mee aan die mooie weggever,natuurlijk.
Ik link aan mijn blogje
Groetjes
toffe webshop zeg! die slaan we op :) ik vind de koekjes~stempel erg leuk, en de poststempel, en de postzegelstickers :) eigenlijk is er heeel veel leuk!
toffe webshop zeg! die slaan we op :) ik vind de koekjes~stempel erg leuk, en de poststempel, en de postzegelstickers :) eigenlijk is er heeel veel leuk!
CreAnka zei…
wauw, wat een leuke website! ik ben instant verliefd :)
Mijn favoriet zijn de sprookjesboeken. ER staan nog heerlijk 'oude' sprookjes tussen, zoals de reuzenperzik, zo een leuk verhaal.
1 van die sprookjes gaat zeker onder de kerstboom terechtkomen voor mijn nichtje ;)
En jawel, die knip kaarten kalender is wel superhandig ;)

Grtjs
Marjolein zei…
ik doe graag mee!

ps ik heb ook een give away! :D
Unknown zei…
een echt leuke site die ga ik nog bezoeken.
ik ben dol op het houten speelgoed maar mijn favoriet is toch de bromtol doet me terug denken aan toen ik klein was ;)
groetjes
Unknown zei…
Wat een super leuke kaleder en natuurlijk ben ik meteen op die site gaan kijken. En ik kwam een Stempel tegen genaamd "appel met pleister Miss Honeybird"
Dat is toch wel een super leuke stempel. Ik ga nu nog maar eens kijken op dee pintrest en facebook van hun.

Heel erg leuk, en ik doe graag mee.
groetjes Elisabeth
TIO zei…
Ik doe graag mee en wat een leuke winkel!! Alles is zo mooi, maar mijn favoriet is de nieuwe uil kaart
Unknown zei…
Wat leuk ik doe mee!! Ik vind de hele webwinkel fantastisch maar mijn favorieten zijn de masking tapejes
Judith zei…
Wat een coole webwinkel! (en niet goed voor mijn portemonnee!) Mijn favoriet is Originele nesting dolls animal Ingela! Zo cool die beesten die je in elkaar kan stoppen.
Liefs Judith
Ann Vergote zei…
ook ik doe graag mee met deze give away! mijn favoriete artikel op kidsdinge is de mooie set van 6 snormagneten van bora!
Joy zei…
Wat een leuke prijs zeg. Ik doe graag mee. Ik kende de winkel al :)
Blijft leuk. Mijn favorieten blijven de handmade muziek mobielen. De uil en konijn zijn zo schattig :)En ook de memaline bordjes zijn hier in trek :)
Little Joy zei…
Wat een leuke prijs zeg. Ik doe graag mee. Ik kende de winkel al :)
Blijft leuk. Mijn favorieten blijven de handmade muziek mobielen. De uil en konijn zijn zo schattig :)En ook de memaline bordjes zijn hier in trek :)

sorry ging wat mis ;)
Unknown zei…
Wat een leuke kalender;)
Ik doe zeker mee! Het allerleukste vind ik toch wel de masking tape en de stempels natuurlijk!!!

Groetjes Judith

www.degrannys.blogspot.nl
Marieke zei…
Wat een boel leuke spullen, ik kan eigenlijk niet kiezen......
De stempels vind ik heel leuk.
Ik kom zeker nog ns kijken (en kopen ;-) )
Nicole zei…
Wat een fantastische winkel, fijn dat ik die via jouw blog gevonden heb! Ik zou de "Ruimte missie vloerpuzzel 100 stuks" bestellen...
Ben benieuwd wie er mag winnen... spannend!

Sharmayne zei…
De dubbele wasco is hier een hit !!

Ik doe graag mee
Anoniem zei…
Ik heb direct even op de site gekeken en mijn favouriet is alles van het merk Mini Labo. Ben helemaal verliefd op het mooie fotoalbum met de vogel.

Ik doe graag mee de give away!
OP de wc hangt nu een naakte dieren kalender, al jaaaren en ik ben die naakte dieren meer dan zat ;) Ik doe dus heel graag mee!

En de kleurpotlodenboom staat toch wel op mijn verlanglijstje voor de sint..
Babbeliene zei…
oh, zo leuk! ik doe graag mee...
Mijn absolute favoriet is de poster Moon for Neil! Die staat al op mijn kerstwenslijstje! Ik doe graag mee!
ow wat een leuke webwinkel :)! Ik vind de masking tape errug leuk, maar ook de stempel met homemade cookies :)! Ik doe graag mee met de give-away :)!
Bibi zei…
Wat een leuke webshop, ik kende het nog niet... mijn favoriet uit de shop is de vrolijke knutselset papieren bosdieren van Djeco. Ik doe graag mee!
Mij zei…
Wat een verwennerij! En wat een leuke winkel. De bromtol doet mij erg aan vroeger denken en volgens mij zouden mijn kinderen die helemaal geweldig vinden. Ook vind ik de Homemade stempel super. Groetjes, Mij
monne-floor zei…
Wat een gave give-away;ik doe graag mee .en ik vind de stoere cowboy heel leuk.Groetjes.
Vera de Gries zei…
WAUW!

Wat een leuke spulletjes allemaal!
Ik ga voor de leuke wenskaarten! Mijn voorkeur gaat uit naar die met die uil (die heb ik voor Postcrossing al eens verstuurd).
Kaartjes zijn bij mij dus nooit weg! Ik waag een gokje en doe mee!
SUPER LEUK!!!

Groetjes, Vera
Wauw wat een supergave giveaway! Maar hoe is het in hemelsnaam mogelijk om een favoriet te kiezen uit deze superleuke webwinkel? Ik heb bijna alle categorieen doorgesnuffeld, en uiteindelijk dacht ik aan mijn nichtje die bijna jarig is. En zij zou denk ik deze http://www.kidsdinge.com/index.php?item=prachtige-maquette-3d-vogelhuis&action=article&group_id=23&aid=645&lang=NL kiezen als verjaardagskado. Lekker knutselen, en hopelijk mag tante dan meedoen :-) Ik hoop dat ik de kalender win, ik vind 'm echt prachtig! En als ik win dan mag mijn nichtje zelf als eerste haar verjaardag invullen want ze kan haar naam net schrijven :-)
Groetjes, Annemarie
Wat een leuke spulletjes. bij mij zijn de gekleurde papieren ballen origami favoriet.
Anoniem zei…
Wat een mooie give-away! Daar doe ik graag aan mee! Ik heb de site van Kidsdinge bekeken en wat een leuek dingen hebben ze! Ik ben echt fan van de Milestone babycards! Groetjes Janneke
Poesie Oh Hi! zei…
Wat een super toffe give away! Ik doe erg graag mee! Dank je wel voor de tip op FB en Pinterest ook. Ben ze direct gaan volgen :-) Uit hun winkel vind ik het nachtlampje in de vorm van een konijntje het leukst :-) (heb een zwak voor konijntjes haha)
Judith zei…
Leuke winkel, leuke give-away! Ik doe ook graag mee!
't zusterke zei…
Dit jaar zal de sint mooie cadeautjes brengen! Mijn favoriet zijn de nesting dolls. De popjes om in elkaar te klikken..
Jose zei…
Mijn favoriet is de verjaardagskalender,
ik ben al ruim een jaar op zoek naar een leuke verjaardagskalender!
Een dotje wat zei…
Hoi Martine,

Leuk blog! Ben je zojuist gaan volgen. Ik doe graag mee met de Give away, deze kalender is geweldig! Kidsdinge kende ik al van Pinterest en nu ga ik ze ook volgen op Facebook. Mijn favoriete Kidsdinge-dingen ;-) zijn de producten van Bora. Ik hou van de vrolijkheid en het kleurgebruik wat Deborah van de Leijgraaf (Bora) gebruikt in haar ontwerpen!
jootje zei…
ik doe ook graag mee!
de kleurpotlodenboom vind ik super!
Leuk! Ik ben gek op stempels en vond een mooie 'handmade' stempel ...
cleo6 zei…
Amai chique website seg.. Mijn goesting om aan kindjes te starten is nu nog groter geworden :-)

Mijn favo artikel is de vrolijke magnetische weekplanner.
Anke De Scheemaecker zei…
Maar 1 favoriet artikel? Wat een moeilijke klus! De borden van Ingela zijn supermooi en de knutselsetjes zijn ook altijd leuk.. Maar de stempels van Miss Honeybird zijn toch wel mijn absolute favoriet!!
joke zei…
wauw, wat een leuke website! ik ben instant verliefd :)
Mijn favoriet zijn de sprookjesboeken. ER staan nog heerlijk 'oude' sprookjes tussen, zoals de reuzenperzik, zo een leuk verhaal.
1 van die sprookjes gaat zeker onder de kerstboom
de schutter annita zei…
Ik doe graag mee en wat een leuke winkel!! Alles is zo mooi, maar mijn favoriet is de nieuwe uil kaart
doet mij denken aan mijn jeugd klein klein kleuterke

Populaire posts van deze blog

MINI OCTOPUS HAAKPATROON - MINI OCTOPUS CROCHETPATTERN FREE

Ik haakte een ieniemini octopus......, is het geen schatje? Patroontje kun je hieronder vinden, haakse! xxx ------------------------------------------------------------------ I made a tiny tiny octopus....., how cute is he/she? The pattern (US) is here for you, enjoy! (scroll down, you will find the English pattern (US) under the Dutch one ;-))  --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wat heb je nodig: -restje katoen -beetje opvulmateriaal - veiligheidsoogjes 6mm KOP: Haak 2 lossen T1: haak 6v in de 2e losse (6) T2: haak 2v in elke v (12) T3: haak 2v in elke 2e v, 6x (18) T4: haak 2 v in elke 3e v, 6x (24) T5-11: 24v (24) T12: iedere 3e+4e steek samenhaken, 6x (18) T13: iedere 2e+3e steek samenhaken, 6x (12) ONDERKANT: Haak 2 losse

Nijntje haakpatroon - Miffy crochetpattern

Een familie nijntjes bij elkaar ;-) Deze zijn van Anne Claire Petit , maar wil je er zelf eentje haken dan vind je hier een soortgelijk patroontje.... *********************** A Miffy family ;-) These are made by Anne Claire Petit , but I found a lovely Miffy pattern here ...

BLAADJESSLINGER HAKEN - CROCHET LEAVESGARLAND

Hallo allemaal,  Heb je zin in een klein tussendoor projectje? Ik haakte een blaadjesslinger! Heel eenvoudig en leuk om te maken van restje wol.... In het filmpje kun je zien hoe ik de slinger haakte.... Hieronder het patroontje: Haak 14 lossen, Ga terug op je ketting van 14 lossen en haak: -1 vaste -1 half stokje -1 stokje -1 dubbel stokje -1 stokje -1 half stokje -1 vaste sluit het blaadje met een halve vaste.  Haak nu door (weer 14 lossen) en haak het volgende blaadje! Dat is alles, succes! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hi eveyone, Here's a cute little project for you, I made a leavesgarland ! It is very simple and you can use all your scaps of yarn you have lying around..... I made a little video on how to do it,  The video is in Dutch