Doorgaan naar hoofdcontent

Gelukkig Nieuwjaar Giveaway! - Happpy New Year Giveaway!






Ik wens iedereen een heel mooi nieuwjaar!
..en hoe kun je dat beter vieren,
 dan met een fijne giveaway ;-)
Via mijn sponsor Pretty You Supplies
mag ik weer iemand blij maken met leuke materialen uit deze shop.
Als je wint mag je ter waarde van $20 shoppen in deze Etsy shop!

Wat moet je doen?
*Volger worden of zijn van Bees & Appletrees.
*Een kijkje nemen in de shop en laten weten wat jij het leukste artikel 
van de shop vindt.

Op zondag 6 januari 2013 maak ik de winnaar bekend,
veel succes!

**************************

I wish everybody a happy new year!
....and I have just the right thing to celbrate this new year,
a lovely giveaway ;-)
My sponsor Pretty You Supplies,
offers one of my readers a $20 gift from the shop.
The winner can choose $20 worth of supplies from this Etsy shop.

What do you have to do?
*Be or become a follower of Bees & Appletrees.
*Visit the shop and let me know your favourite things.

I will pick a winner this sunday the 6th of january 2013,
good luck!

Reacties

CarlaK.be zei…
birds on a branch in alle kleurtjes, om op zo'n bobby hairpins te kleven !
Fijn 2013!
Liefs!
Meetje Lief! zei…
Oeh wat leuk! Toevallig 2 dagen geleden volger geworden en nu een kijkje in de shop... Ik zou gaan voor de kleine schaartjes, duo toen roosjes en de vintage haarband. Liefs Marcella
Vera de Gries zei…
Oh wat leuk zeg!!! Ik wens jou ook het allerbeste voor 2013!

Hmmm.. Even in de shop gegluurd, de 'Vintage Style Owl Necklace' vind ik helemaal gaaf! Ben gek op uiltjes namelijk!

Ik ben al een tijdje met veel plezier volger van je leuke blog!

Liefs, Vera
de Bakmadam! zei…
Wat fijn om zo het jaar te kunnen beginnen!

Uit de shop: ik vind alle camea's en de uiltjes geweldig. Perfect om zelf een malletje van te maken en dan te kunnen gebruiken als taartdecoratie, plannen genoeg dus!

Ook voor jou het allerbeste voor dit nieuwe jaar!!
Groetjes,
de Bakmadam
CreAnka zei…
Ook voor jou, en iedereen een zeer gelukkig nieuwjaar!

Ik was aan het snuiten in de shop, en eerst werd ik verliefd op de turquoise uiltjes, zo schattig en natuurlijk de juiste kleur :)
maar toen zag ik de nikon camera hangertjes,
en dat was even een 'oooh'-moment,
zalig gewoonweg,
mijn keuze was direct gemaakt :)

Grtjs en hopelijk een goede start voor het jaar 2013
Judith zei…
Jij ook een mooi 2013 gewenst!
En over de shop.. ik word heel happy van de lovebirds... (maar eigenlijk wel van alle items :)
Evelien zei…
Leuke give away om het jaar mee te beginnen! Ik wens jou ook een creatief jaar toe :)
Ik vind de bobby pins in combinatie met de dahlia's hartstikke leuk!
Sweetstuff zei…
Wat een onwijs leuke give-away! En ik wens jou natuurlijk ook een heel gelukkig & gezond 2013 toe! Ben meteen in de shop gaan kijken en wat een mooie dingen allemaal! Ik vind vooral de live your dream bedeltjes super mooi! en ook alle cabochon settings. Lijkt me leuk om daar iets van fimoklei in te gaan maken :) Nu maar duimen!

Liefs Lisa
Fijn om zo het nieuwe jaar te beginnen! Ik heb de shop ontdekt en vind de brillenketting zeer leuk

een fijn en creatief jaar voor iedereen!!
BDDesigns zei…
Jij ook een heel creatief en succesvol jaar toegewenst! En inderdaad wat is er nou leuker om met een give-away het jaar in te gaan. Daarom doe ik dan ook graag mee. Heb even rond gekeken in de shop, maar die duo tone rose cameo's en de love birds vind ik wel erg leuk! Dat zijn mijn favo's!

Gr Brenda BDDesigns!
Eva zei…
Wish you a happy new year!!! :)
If this giveaway open to all readers (also in germany) than I would love to try my luck...
I love this Charm:
http://www.etsy.com/listing/111461369/french-camera-charm-necklace-goldpink-1

Have a great start to 2013!
Best wishes
Eva
CreativEls zei…
Amai, het jaar is nog maar net begonnen en er wordt al zoveel leuks weggegeven.
Ik doe graag mee, ik ben een trouwe volger.
Ik vind het leukste item uit de shop de Scissors Charm/Pendants, omdat het een leuk item is als je van alles houdt dat met creativiteit te maken heeft want daar heb je vaak een schaartje voor nodig.

Lieve groetjes,

CreativEls
http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com
Waeen leuke give away!!! Ik vind de neckles het mooiste, al zijn de charms ook super!
Groetjes Renske
Oh wat een fijne, prachtige webshop, ik vind de zwarte bril halsketting fantastisch! Fijne feesdag!
Oooh, leuke give away! Ik vind de vintage tiara geweldig :-)
Nicole zei…
Leuk, leuk, leuk! Ik vind de french camera necklace heel erg MOOI en ik zou verder nog een ballchain ketting willen met een camee eraan. Moet lukken voor 20 dollar!
Een heel gelukkig 2013 gewenst!
Anoniem zei…
Ik wens je een creatief, gezond en een liefdevol 2013 toe. Ik vind een ring met daarop een rose tone erop. Of een ketting met een camee is ook erg mooi. Er staat zoveel moois in het winkeltje
Alice zei…
Wat een fijne give-away! (En ik bleek geen volger te zijn, dat wil zeggen, niet officieel! (schaam schaam!) Op een goed 2013! Het leukste uit de winkel vind ik de haarschuifjes (lang donker springerig haar ;)) om leuke dingetjes op te plakken! Lijkt me zalig om te maken!
lottebees zei…
Ben blij dat ik hier afgelopen jaar ben komen lezen. Bergen inspiratie opgedaan.

Uit de shop wil ik gaan voor de 'live your dream' hangers. Omdat het onwijs goed past bij wat ik dit jaar wil bereiken.
Swasie zei…
Hoi, ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar 2013!
Wat een gezellige shop maar ik vind vooral die "Vintage Style, Flatback Resin Cameo Setting, Color Mix" helemaal super. Een glimlach aar vroeger met een draai van nu!
Fijne week. Liefs Francoise
Craftynette zei…
Oh the lovebird cabuchons zijn super leuk! Eigenlijk in elke kleur maar die in lipstickred zijn zo mooi en de regeboogketting is ook briljant!
Jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar. Wat een leuke Give aWay om het jaar mee te beginnen.
Ik vind alle Cameo's erg leuk. En nou maar hopen, want voor 20 euro kan je veel leuke dingen kopen.
feliz año nuevo ¡¡¡¡
Lili zei…
Oh, wat een leuke give away! Ik vind het moeilijk kiezen, tussen de camées, de uiltjes, ... maar de brillenketting vind ik echt wel super ;-)!
Rikst zei…
Ik vind de french camera necklace het leukst! Past ook precies bij mijn nieuwe hobby: kan ik het eindelijk uitstralen zonder altijd met een echte camera te lopen!
Maryvonne zei…
Al een tijdje volger op jou blog, erg fijn! En ik zou de multicoloured chains bestellen en de mini camera hangertjes en de dahlia cabochons en de...... eigenlijk alles wel..... dus ik hoop maar dat ik win!
Maryvonne zei…
Al een tijdje volger op jou blog, erg fijn! En ik zou de multicoloured chains bestellen en de mini camera hangertjes en de dahlia cabochons en de...... eigenlijk alles wel..... dus ik hoop maar dat ik win!
Kreatita T zei…
Wat een leuke give-away!
Wat vind ik leuk in de shop?
De fototoestelletjes (vooral die van Nikon) vind ik super!
De haarpins vind ik ook heel leuk.
Fingers crossed :)
Hanne zei…
Leuke etsy shop! bedankt voor de tip. Het leukste artikel vind ik de chrysanten bloemen, vooral de licht roze.

xx
Gelukkig nieuwjaar! dat het maar een fantastisch gezond en liefdevol 2013 mag worden :) ooooh, die camera ketting, die vind ik gaaf!! heel cool ^-^
Lien zei…
Ik volg je al een tijdje via RSS feed en ben altijd erg onder de indruk van de leuke spulletjes die je maakt :). Indien ik een keuze zou moeten maken dan zou ik opteren voor de L-O-V-E ring.

Groetjes,
Lien
veerle zei…
Ik ben gek van het uilentasje. Erg leuk dat je een give away doet. Gelukkig nieuwjaar nog trouwens.
Veerle
Stannel zei…
Een goedverkopend, creatief 2013 toegewenst! Een volger bij! Ik zet een linkje op mijn blog(www.stannel.blogspot.be). Ik zag die diadeem, super mooi, maar durf het dan nooit aandoen. De kleine schaarhangertjes zijn super en ook de vintage borstbeeldjes! Totally my style!

marga1 zei…
Graag wil ik ook een gokje wagen want het is wel een schitterende give-away.
Ga je ook volgen,zelf heb ik geen blog ik hoop dat dat niet erg is.

Groetjes
Marga
Anoniem zei…
buy soma best place order soma - soma vida

Populaire posts van deze blog

MINI OCTOPUS HAAKPATROON - MINI OCTOPUS CROCHETPATTERN FREE

Ik haakte een ieniemini octopus......, is het geen schatje? Patroontje kun je hieronder vinden, haakse! xxx ------------------------------------------------------------------ I made a tiny tiny octopus....., how cute is he/she? The pattern (US) is here for you, enjoy! (scroll down, you will find the English pattern (US) under the Dutch one ;-))  --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wat heb je nodig: -restje katoen -beetje opvulmateriaal - veiligheidsoogjes 6mm KOP: Haak 2 lossen T1: haak 6v in de 2e losse (6) T2: haak 2v in elke v (12) T3: haak 2v in elke 2e v, 6x (18) T4: haak 2 v in elke 3e v, 6x (24) T5-11: 24v (24) T12: iedere 3e+4e steek samenhaken, 6x (18) T13: iedere 2e+3e steek samenhaken, 6x (12) ONDERKANT: Haak 2 losse

Nijntje haakpatroon - Miffy crochetpattern

Een familie nijntjes bij elkaar ;-) Deze zijn van Anne Claire Petit , maar wil je er zelf eentje haken dan vind je hier een soortgelijk patroontje.... *********************** A Miffy family ;-) These are made by Anne Claire Petit , but I found a lovely Miffy pattern here ...

BLAADJESSLINGER HAKEN - CROCHET LEAVESGARLAND

Hallo allemaal,  Heb je zin in een klein tussendoor projectje? Ik haakte een blaadjesslinger! Heel eenvoudig en leuk om te maken van restje wol.... In het filmpje kun je zien hoe ik de slinger haakte.... Hieronder het patroontje: Haak 14 lossen, Ga terug op je ketting van 14 lossen en haak: -1 vaste -1 half stokje -1 stokje -1 dubbel stokje -1 stokje -1 half stokje -1 vaste sluit het blaadje met een halve vaste.  Haak nu door (weer 14 lossen) en haak het volgende blaadje! Dat is alles, succes! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hi eveyone, Here's a cute little project for you, I made a leavesgarland ! It is very simple and you can use all your scaps of yarn you have lying around..... I made a little video on how to do it,  The video is in Dutch