Doorgaan naar hoofdcontent

GIVEAWAY: 1200 volgers ;-) / 1200 followers ;-)


Jippie, 1200 volgers,
tijd voor een giveaway!
Voor de winnaar haak ik een uil ipadhoesje
in zijn of haar favoriete kleuren....

Het enige wat je moet doen is hieronder een berichtje achterlaten....
Volgende week, 27 april trek ik een winnaar ;-) 
-------------------------
Wow, 1200 followers,
giveaway time!
The winner will receive an owl ipadsleeve
crocheted by me,in his or her favourite colours....

All you have to do is leave a message below,
and I will pick a winner next week the 27th of april ;-)
          


Reacties

Elfi-jo zei…
Jeeee.....wat veel volgers!
Gefeliciteerd met dit geweldige aantal!
Ik doe graag mee
met de give away.

fijne dag
Joke (ELFI-JO.BLOGSPOT.COM)
crealine zei…
Wauwwwwwww, daar wordt je toch blij van !
Jeetje, gefeliciteerd hoor met 1200 volgers !! Ik zou graag een gokje wagen hoor !

Groetjes,

Caroline
Serafina zei…
Herzlichen Glückwunsch zu so vielen Lesern und das es noch viele weitere werden. :)

LG

sera
Ans zei…
Dat is nog eens een aantal! Daar kom ik met mijn 62 volgens heel ver achter aan huppelen. Gefeliciteerd!!!!
Anoniem zei…
Gefeliciflapstaart! Wat een mooie Give Away! Ik doe graag mee! Groeten Anouk
creama zei…
Wauw! Gefeliciteerd! Ik doe graag mee.Ik houd het meest van frisse felle kleuren, niet teveel roze.
groeten Cream@
Nettie zei…
Gefeliciteerd!! een aantal waar velen van onze denk ik van kunnen dromen. Natuurlijk doe ik graag mee, want nu heb ik zo'n eenvoudig zwart hoesje, zo'n gezellig gekleurde is natuurlijk veel leuker.
Groetjes, Antoinette
Muscetta zei…
I'm one of the 1200! Congratulations, your creations are very nice. Tina
wow gefeliciteerd, leuk zoveel volgers, en wat een leuke giveaway, ik doe mee, ik zie et al voor me lekker seventies: briun ,oranje en oker mmmmmmm
congratulations Martine!!!!!
Owl cute is this IPad sleeve??? A lot!!
Thank you, xxxx Ale
Judith zei…
Zo zeg! Dat is niet mis! Gefeliciteerd! Ik doe graag mee! Die op de foto staat is al schitterend, mooie kleurtjes :).
Unknown zei…
Gefeliciteerd! Wat een leuk cadeautje! Daar doe ik graag voor mee!
Groetjes Mariska
Hurms zei…
Wat veel volgers zeg 1200, gefeliciteerd! En graag wil ik meedoen met deze give/away, te gek!
Jans zei…
Leuk! Wat een boel volgers! Ik maak graag kans op zo'n mooie hoes!
marga1 zei…
Goedemorgen en gefeliciteerd.
Geweldig zoveel volgers.
Zelf volg ik je ook al een tijdje en dat is zeker erg leuk en gezellig.
Graag wil ik een gokje wagen.
De kleuren hetzelfde als het voorbeeld,schitterend.

Groetjes en een fijn weekend.
Marga
Creadiva zei…
Hey super tof zoveel volgers !! hier waag ik ook mijn kans voor

Fijne dag nog
Diane
www.creadiva.be
Eva zei…
Oh this is so cute!!!
Congrats to 1200 followers! Amazing...

Best wishes
Eva
Unknown zei…
Dat kan ook niet anders he, met zo'n geweldige blog.... proficiat!!!
Dinah zei…
Wat veel volgers!!! van harte gefeliciteerd.. Ik vind je i-pod hoesje heel erg leuk maar doe niet mee met de give away, want heb geen ipod, hihihi.

Lieve groet,dinah
bijleonie zei…
gefeliciteerd zeg je hebt een aantal volgers waar ik alleen nog maar van kan dromen, IK doe graag mee met je give away . dat uilenhoesje is zo leuk !!
Diana zei…
Gefeliciteerd! 1200 dat is al heel wat.
Ik doe graag mee, want mijn ipad heeft nog geen hoesje..
Ik waag zeer graag mijn kans ( en aangezien de mijne reeds een keer gevallen is en gekrakkeleerde hoekskes heeft, zal dit zeker van pas komen!)

Groetjes en dikke proficiat!
Super gaaf, Gefeliciteerd!!
Deze is geweldig! Ik doe mee!
wannesraps zei…
oh ja voor zo een leuke ipad hoes doe ik graag mee
Marjo zei…
Gefeliciteerd met je 1201 volgers...ik doe ook graag mee

Liefs
Marjo
Helma zei…
Wat een leukerd! Ik doe graag mee! En van harte...op naar nòg 1200 volgers!
Helma zei…
En nu zelfs al 1201...wow...wat een aantal! En ze willen vast allemaal wel dit leuke hoesjes hebben..wat een leukerd! Ik doe graag mee met de give-away! Van harte met al deze volgers, veel blogplezier!
Ineseda zei…
Gefeliciteerd! Ik doe graag mee, de hoes is prachtig.
Inez, ineseda.blogspot.com
CreativEls zei…
Hartelijk gefeliciteerd met het mooie aantal volgers. Ik doe graag mee.
Paqui zei…
Enhorabuena, pero es que tu blog es muy interesante, un saludo Paqui
Bibi zei…
Dat zijn er heel veel, gefeliciteerd! Mooie hoes, ik doe graag mee ^_~
van Anna zei…
wauw wat een hoop volgers! vanaf vandaag 1201, want ik ga je officeel ook volgen :-)! en wat een super give-away, denk dat mijn dochtertje er helemaal blij van wordt net als ik!
Ja natuurlijk doe ik mee met deze give away!! Ik heb wel zin in zo'n toffe hoes.
En dan ook nog in mijn lievelingskleuren? Yes Please!!
Poesie Oh Hi! zei…
Dikke proficiat met zoveel volgers! Super! De give away laat ik even aan me voorbij gaan wegens het niet in het bezit hebben van een iPad ;)
Anton en Inge zei…
Leuk, ik doe graag mee!
groetjes Inge
Wow wat een mooi cadeau...dus ja ik waag mijn kans. Proficiat met zoveel volgers!!!
groetjes, Viviane
rokodil zei…
OOOOO ja hoor hier doe ik graag voor mee!!!!

Populaire posts van deze blog

MINI OCTOPUS HAAKPATROON - MINI OCTOPUS CROCHETPATTERN FREE

Ik haakte een ieniemini octopus......, is het geen schatje? Patroontje kun je hieronder vinden, haakse! xxx ------------------------------------------------------------------ I made a tiny tiny octopus....., how cute is he/she? The pattern (US) is here for you, enjoy! (scroll down, you will find the English pattern (US) under the Dutch one ;-))  --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wat heb je nodig: -restje katoen -beetje opvulmateriaal - veiligheidsoogjes 6mm KOP: Haak 2 lossen T1: haak 6v in de 2e losse (6) T2: haak 2v in elke v (12) T3: haak 2v in elke 2e v, 6x (18) T4: haak 2 v in elke 3e v, 6x (24) T5-11: 24v (24) T12: iedere 3e+4e steek samenhaken, 6x (18) T13: iedere 2e+3e steek samenhaken, 6x (12) ONDERKANT: Haak 2 losse

Nijntje haakpatroon - Miffy crochetpattern

Een familie nijntjes bij elkaar ;-) Deze zijn van Anne Claire Petit , maar wil je er zelf eentje haken dan vind je hier een soortgelijk patroontje.... *********************** A Miffy family ;-) These are made by Anne Claire Petit , but I found a lovely Miffy pattern here ...

BLAADJESSLINGER HAKEN - CROCHET LEAVESGARLAND

Hallo allemaal,  Heb je zin in een klein tussendoor projectje? Ik haakte een blaadjesslinger! Heel eenvoudig en leuk om te maken van restje wol.... In het filmpje kun je zien hoe ik de slinger haakte.... Hieronder het patroontje: Haak 14 lossen, Ga terug op je ketting van 14 lossen en haak: -1 vaste -1 half stokje -1 stokje -1 dubbel stokje -1 stokje -1 half stokje -1 vaste sluit het blaadje met een halve vaste.  Haak nu door (weer 14 lossen) en haak het volgende blaadje! Dat is alles, succes! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hi eveyone, Here's a cute little project for you, I made a leavesgarland ! It is very simple and you can use all your scaps of yarn you have lying around..... I made a little video on how to do it,  The video is in Dutch