Doorgaan naar hoofdcontent

SEPTEMBER GIVEAWAY!


Hoi lieve lezers,
Doen jullie allemaal mee aan de giveaway!
Wat kun je winnen?
Deze set van 12 metalen haaknaalden 
in heerlijke snoepkleurtjes ;-)
Wat moet je doen?
Gewoon even een berichtje achterlaten waarom jij deze haaknaalden goed kunt gebruiken...
Ik maak maandag 23 september de winnaar bekend ;-)
Veel succes.X

*********************

Hi dear readers,
Are you ready for a new giveaway?
If you would like to win this set of 12 crochethooks,
just leave a comment 
and tell me why you need them....
The winner will be picked monday the 23rd of september ;-)
Good luck.X

Reacties

Anoniem zei…
Nou wat een gezelligheid! Graag! Zou je het leuk vinden om mij ook te volgen?

Groeten, Ant
Anoniem zei…
O wat een leuke kleurtjes, ik wist niet eens dat er zulke leuk gekleurde haaknaalden bestonden.
Ik zou ze graag winnen om gezellig samen met mijn dochtertje van 6 te gaan zitten haken. Ze leert het net en met zo'n gekleurde haaknaald moet de pret nog groter maken.
Ik wil ook erg graag mee doen aan deze gave give-away!
Smieke zei…
Ik doe graag mee. Waarom? Ik ben aan het leren haken en vind het leuk. Maar ik heb op het moment super goedkope haaknaalden waar ik alles mee doe. En ik vind deze van jou er wel mooi uitzien.
.....because I continue to loose mine very often!!!! sigh!!
thank you, xxxx Ale
an zei…
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! pick me, pick me! Ik ben weer volop aan't haken, ... randjes rond keukenhanddoeken, rond zakdoeken, rond sjaals, mutsen, een dikke sjaal ... En natuurlijk gaat dat allemaal nog beter gaan met een mooie haaknaald! Wat een supergive-away!! Ik kijk uit naar 23 september :-)!
NataÅ¡a zei…
I need them sooo much to make some crazy crochet stuffs :)
wannesraps zei…
ik ben mijn hele haaknaalden bestand kwijtgespeeld in een mooie haaknaaldenrol die ik ooit won... alles samen gewoon verdwenen!!!!
Maren (hoemmelke.blogspot.com)
Unknown zei…
Omdat haken hip - zowel voor jong als voor oud - verslavend is en het zou nog hipper zijn met deze gekleurde haaknaalden... soooo mooooi :):)
Tamara zei…
Ik wil ook wel meedoen aan deze give-away. Ik ben nu sinds een klein half jaartje terug gebeten door de haakmicrobe maar heb daarvoor mijn moeders haaknaalden aangeslagen en ze zou die denk ik op termijn toch wel graag terug hebben :-)

Tamara
Unknown zei…
Omdat haken zo hip is, voor alle leeftijden is en zeeeeer verslavend is en het zou nog hipper zijn met deze gekleurde haaknaalden :) :) :)
MiM zei…
Dat is leuk! Ik doe graag mee. Liefs MiM
TIO zei…
Leuk!! Ik doe graag mee!
CarlaK.be zei…
Olala, die zouden van pas komen in de haakclub van onze middelbare school !
Daar geven we onder de middagpauze
haakles aan de leerlingen die er interesse voor hebben.
Liefs!
Bien zei…
Ik doe graag mee en ben gek op haakboekjes en haaknaalden.
In deze kleurtjes zijn ze helemaal top!!!!

groetjes,
Gerbiene
lielebeesje zei…
Ik had al geen haaknaald meer aangeraakt sinds de lagere school, maar deze zomer ben ik terug overstag gegaan. Ik kan dus wel wat gerief gebruiken voor die amigurumi's en colsjaals die in mijn hoofd zitten!
Unknown zei…
Graag doe ik mee met de give away.
Waarom: nou dan grijp ik niet meer mis als ik een haaknaald nodig heb. Mijn dochter van 8 leent ze namelijk maar legt ze alleen nooit meer terug als ze klaar is met haar haakprojectje. Daarom zou ik ze best wel graag willen winnen en geef ik ze aan mijn dochter.
Marion leest! zei…
Ik doe ook graag mee. Ik haak nog niet zo lang en heb nog lang niet alle maten haaknaalden. Ook heb ik vriendinnen die het willen leren, dus dan is het ook handig om meerdere haaknaalden te hebben om les te kunnen geven.
Groeten Marion
Unknown zei…
Ik doe graag mee, dan kan ik weer vooruit met de nodige winter projecten.

Groetjes,
Ilse
Heel graag!
Ik heb nog niet alle maten haaknaalden in huis, dat 'probleem' zou dan gelijk opgelost zijn! Bovendien ben ik gek op kleurtjes.
Lizeshandmade zei…
Hallo,
ik doe graag mee met je give away. Het lijkt me super leuk om eens met gekleurde haaknaalden te haken. Ze zijn echt heel mooi.
Groetjes Lize
Stannel zei…
Waarom ik graag haaknaalden zou winnen?... Omdat ik er nog geen heb! Verder dan stopnaalden, allerlei naainaalden ben ik nog niet geraakt! :)
ditjes-datjes zei…
Super leuke give-away en wil graag meedoen.Zou het haken nog leuker maken dan met mijn saaie grijze...wens iedereen succes met wachten!
Groetjes,Ingrid <3
Barbaramama zei…
Ik doe héél graag mee met de give-away!
Waarom ik de gekleurde haaknaalden wil winnen? Nou gewoon....omdat ik zulke kleurtjes nog nooit heb gezien en ik ze echt geweldig vind! En waarom juist IK ze zou moeten winnen? Omdat 23 September mijn oudste dochter jarig is en ik op die dag wel een kadootje kan gebruiken (omdat ze dan nét, ivm co-ouderschap, haar week bij haar vader heeft en ik dus een jarig kind heb maar een leeg huis :( )

Maarrr..ik gun de naaldjes iedereen hoor!
Ik doe graag mee met deze vrolijke haaknaalden give-away:-)

Grtz,
Chris
Femke zei…
Oh die zijn mooi! Ik doe graag mee, als ik win geef ik ze aan mijn vriendinnetje die ik net haakverslaafd heb gemaakt :-).
MadeByMarjo zei…
Wat leuk! Ja ik kan ze wel gebruiken aangezien ik nu alleen Wibra naalden heb en dus chronisch twee rode gedeukte vingers heb :-)))
Sofie zei…
Waarom?
Omdat ik deze kleurige naalden wel heel leuk vind!
Ik zet ook een linkje op mijn blog!
Die zou ik heel graag willen, mooi in die kleuren. Haken maakt mij vrolijk en het is helemaal ideaal om haaknaalden in allerlei maten te hebben. Groetjes Talitha
Fieke zei…
Ik doe ook graag mee. Je kan nooit genoeg haaknaalden hebben. Ik durf wedden dat je met die leuke kleurtjes nog beter kan haken. :-)
Meetje Lief! zei…
Wat leuk! Ik doe natuurlijk heel graag mee. Hopelijk kan ik mijn verzameling uitbreiden... Liefs Marcella
blancouleur zei…
Die kleurtjes zijn zo vrolijk! En je moet niet zo lang zoeken naar de juiste nr...
Unknown zei…
Super leuk! En waarom ik ze goed kan gebruiken?? Je krijgt zin om te haken alleen al als je ze ziet liggen..!!
Dat komt wel goed ;-)

Mariska
cieltje zei…
Ik heb enkele dames die willen leren haken. Natuurlijk is het dan wel handig als ik wat éxtra haaknaalden heb. En met die leuke kleurtjes wordt je toch altijd vrolijk :)
Diana zei…
Tuurlijk wil ik meedoen! Zie zoveel leuke projectjes bij je voorbijkomen, kan ik gewoon aan een paar verschillende beginnen en de naald bij t werk laten zitten!
Nu het kouder wordt buiten, wordt er hier weer flink gehaakt! Ik doe heel graag mee!
Jans zei…
Wat een leuke give away! Ik ben nog niet zolang aan het haken. Vind het wel superleuk om te doen. Die vrolijk gekleurde haaknaalden zouden mijn vrolijk gekleurde rieten mand, vol met vrolijk gekleurde bolletjes garen nog vrolijker maken! Daarom zou ik ze graag winnen. Groetjes Janneke
Eve Pinxteren zei…
Ik wil al heel lang leren haken, misschien zou dit de ideale gelegenheid zijn... Ik doe heel graag mee!
Manon zei…
Omdat...
jij mijn inspiratiebron bent,
jou werk en ideeën mij vrolijk maken,
ik zin krijg om direct aan het haken te gaan en meteen niet meer te stoppen ben,
ik je bewonder,
je werkelijk prachtige dingen maakt voor je prachtige kids!

Dus die kleurige haaknaalden zullen zeker zorgen voor SUPERinspiratie tijdens het haken. Zodat ik erg mooie dingen kan maken voor mijn kids, familie en vriendinnen die het GEWELDIG vinden om een zelfgemaakt kadootje te krijgen.
Mandy zei…
Wat een leuke haaknaalden! Zelf heb ik ze niet nodig, ik heb ondertussen de clover haaknaalden, maar voor een vriendin voor me zouden ze perfect zijn! Ik ben haar nu aan het leren haken, maar de vind de haaknaalden die ze heeft maar saai. Ik weet zeker dat ze met deze fleurige haaknaalden gemotiveerder zou zijn om te leren haken!
Hoi, wat mooi, haak ik al jaren en dat met een suffe grijze kleur. Ik heb alleen 2.5 en 3, maar al wel wol in huis voor dikker, dus........

De Handwerkmiep
Anoniem zei…
What a fun give away! I was actually thinking about getting another set the other day just for my daughter. I'm teaching her how to crochet-- she's 11. She would love them!
carolina zei…
I am a beginner crocheter and now am addicted to everything crochet and yarn! I can't seem to stop myself but have so much more to learn and.....I only have a couple crochet hooks. This would be a great gift to add to my pathetic beginner's stash!!
Aditi joshi zei…
I need them to create beautiful projects for my princess ��
G zei…
haaknaalden kan je nooit genoeg hebben toch ? ik ben meestal met meerdere dingen bezig en dan moet ik steeds wisselen met die haaknaald...ook mijn dochter wil graag leren haken dus...
:-)
Anoniem zei…
Oh wauw gaaf. Ik zou graag kansmaken op de haaknaalden om ze cadeau te doen aan een vriendin die ik wil leren haken.

Dus wou graag een kansje wagen.
Ik zal binnenkort even een linkje plaatsen.

Liefs

Kom ook eens bij mij kijken. Creatiefmetjehanden.blogspot.nl
Unknown zei…
Net zoals sjakossen en schoenen kan je van haaknaalden er ook nooit genoeg hebben :-) Maar ik geef 1 keer per week wat haakles op school aan kindjes die dat willen leren en die gaan die kleurtjes natuurlijk keitof vinden!

groetjes
Anoniem zei…
Goeiemorgen miss Bee,

Sinds een jaartje volg ik je blog dagelijks. Sinds mijn zwangerschap ben ik weer helemaal aan het handwerken geslagen. Mijn dochter is ondertussen al 17 maanden oud en ik heb haar 8 maanden borstvoeding gegeven. Vroeger was het vooral breien, maar bij borstvoeding ging haken een stuk eenvoudiger. Ondertussen hebben een aantal vriendinnen het virus overgekregen en lenen zij constant mijn haaknaalden. En de kans dat die terug komen is heel klein, aangezien die saaie grijze dingen steeds zoek raken. Ik hoop dat ik met deze vrolijke kleurtjes even vrolijke mutsen, vestjes en frulletjes kan toveren!
Knuffels aan die twee prachtige schatten van jou, en hopelijk laat je ons nog lang meegenieten van al je handwerkuitspattingen!
Marij
Sandra zei…
O wowo....ik hou van de kleurtjes...
En ja ik heb al best wat haaknaalden, maar mis zeker nog een aantal maten in mijn collectie...
Daarom doe ik graag mee aan deze geweldige give away...!

Groetjes san
Janny zei…
Dat ziet er vrolijk uit! Die haaknaalden zou ik echt graag winnen,

groetjes
Janny
Miss Moos zei…
Waarom ik ze mag winnen? Omdat ik ze al heeel lang wil en me rot heb gegoogled en gezocht om ze ergens op internet te kopen en ze maar niet kan vinden! En omdat ik bij sommige haaknaaldnummers mis grijp omdat ik ze niet heb, én omdat ik ze goed kan gebruiken bij ons haakclubje voor diegene die leren haken ;-)

liefs Miss Moos
Lien zei…
Wat een fijne kleurrijke haaknaalden! Ideaal om de komende winter mee door te brengen en al die geplande projecten mee te maken! Ik doe graag mee aan deze alweer fantastische give away!
Lien zei…
Wat een vrolijke haaknaalden! Perfect om deze winter warme haakprojecten mee te maken! Ik doe graag mee aan deze alweer fantastische give away!
Unknown zei…
Ik zou graag de haaknaalden winnen om een mooie uilenmuts voor mijn zoontje te kunnen haken. En daarna een lieve knuffel voor mijn nieuwe neefje, die in januari geboren zal worden :-)
Leen zei…
Hallo! Ik doe ook mee ... omdat er met dit regenweer niets leuker is dan 's avonds onder een dekentje te zitten haken. En omdat het zo'n geweldige leuke haaknaalden zijn (die kleurtjes!) Groetjes! Leen
Bibi zei…
Ooow leuk, het zijn inderdaad net snoepjes! Ik doe graag mee!
Judith zei…
Wat een leuke giveaway, daar moet ik natuurlijk aan mee doen. Naast het quilten ben ik begonnen met haken, wat een verslavende bezigheid is dat :), maar ben pas begonnen, dus zo'n setje haaknaalden is een super aanvulling!

Liefs Judith
principeta zei…
Wow,hooks and yarn never enough.I love them and always need them,here it can't be easily find in all sizes so this would be perfect,thank you for the chance to win it.Amazing giveaway,so colorful.
clo zei…
HALLO
Ik doe ook graag mee,er blijft er altijd wel eentje bij een onafgewerkt werkje zitten Dus haaknaalden nooit te veel en zeker als ze zo een snoepkleurtjes hebben
groetjes clo
Unknown zei…
Wat een give-away!
Ik zou graag meedoen omdat mijn haaknaald onlangs is doorgebroken. Heb enkel nog haaknaald 3 en 4 dus kan ze zeeeer goed gebruiken voor al de projecten die nog staan te wachten..

Liefs,
www.twinklezcreations.blogspot.be
Wow wow wow, I so need these crochet hooks to inspire me to finish the blanket I am doing! I am using an old grey metal thing, it hurts my hand and is so boring. A splash of colour could be just what I need! Pretty Please!!
Helma zei…
Ehm...omdat ze zo leuk bij mijn bruine haarkleur kleuren? Of matchen bij mijn witte muur? Tja, wat is nou een goede reden? Ehm...ik zou ze graag meenemen naar mijn groep 7/8 waar ik lesgeef, omdat de meeste kids haken maar suf vinden. Maar...als ik met zulke kleurtjes in de klas kom..willen ze vast wel!
EmileeHope zei…
I am not sure if this is open to international readers, but hey, it is worth a try just incase right!?! I don't know if I NEED these, but I do want them...I would share with my mom if that helps my case! :)

Populaire posts van deze blog

MINI OCTOPUS HAAKPATROON - MINI OCTOPUS CROCHETPATTERN FREE

Ik haakte een ieniemini octopus......, is het geen schatje? Patroontje kun je hieronder vinden, haakse! xxx ------------------------------------------------------------------ I made a tiny tiny octopus....., how cute is he/she? The pattern (US) is here for you, enjoy! (scroll down, you will find the English pattern (US) under the Dutch one ;-))  --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wat heb je nodig: -restje katoen -beetje opvulmateriaal - veiligheidsoogjes 6mm KOP: Haak 2 lossen T1: haak 6v in de 2e losse (6) T2: haak 2v in elke v (12) T3: haak 2v in elke 2e v, 6x (18) T4: haak 2 v in elke 3e v, 6x (24) T5-11: 24v (24) T12: iedere 3e+4e steek samenhaken, 6x (18) T13: iedere 2e+3e steek samenhaken, 6x (12) ONDERKANT: Haak 2 losse

Nijntje haakpatroon - Miffy crochetpattern

Een familie nijntjes bij elkaar ;-) Deze zijn van Anne Claire Petit , maar wil je er zelf eentje haken dan vind je hier een soortgelijk patroontje.... *********************** A Miffy family ;-) These are made by Anne Claire Petit , but I found a lovely Miffy pattern here ...

BLAADJESSLINGER HAKEN - CROCHET LEAVESGARLAND

Hallo allemaal,  Heb je zin in een klein tussendoor projectje? Ik haakte een blaadjesslinger! Heel eenvoudig en leuk om te maken van restje wol.... In het filmpje kun je zien hoe ik de slinger haakte.... Hieronder het patroontje: Haak 14 lossen, Ga terug op je ketting van 14 lossen en haak: -1 vaste -1 half stokje -1 stokje -1 dubbel stokje -1 stokje -1 half stokje -1 vaste sluit het blaadje met een halve vaste.  Haak nu door (weer 14 lossen) en haak het volgende blaadje! Dat is alles, succes! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hi eveyone, Here's a cute little project for you, I made a leavesgarland ! It is very simple and you can use all your scaps of yarn you have lying around..... I made a little video on how to do it,  The video is in Dutch