Doorgaan naar hoofdcontent

BLOEMEN EN SHAWLS HAKEN

  
Hallo allemaal,
Ik ben zoals gewoonlijk met van alles en nog wat bezig, 
zo werk ik nu eenmaal het liefst;-)
Aan één projectje beginnen en dat dan eerst afwerken lukt me gewoon niet, ik heb altijd veel te veel ideetjes in m'n hoofd om me aan één iets te houden,ha!
Er liggen shawls in de maak, bloemen, kroontjes, slofjes en een lief konijntje.
Mijn favorieten om te haken blijven toch wel shawls en bloemen in mooie kleurcombinaties.
Met bloemen kun je echt alle kanten op , 
en ze zijn ook zo leuk om zelf te verzinnenof aan te passen!
Van de bloemen maak ik een vrolijke slinger,
en de shawl kan nog alle kanten op gaan, hahaha.
Bedankt voor jullie fijne berichtjes op mijn vorige berichten, 
zo leuk om fijne garentips te krijgen 
en lieve complimentjes (bloos!).


PS: Is het weer in Nederland ook zo wisselvallig?
Hier in Engeland is het de ene dag lente en lijkt het de andere dag wel herfst!
Vandaag is het weer een herfstige dag, ben ik bang...
...wel fijn om binnen met een kaarsje aan te haken ;-)

Ik wens iedereen een hele fijne dag en veel haakplezier!
xxx

Reacties

Sandra's Blog zei…
Dat ziet er weer vrolijk uit. Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat worden
Hier in Nederland is het ook wisselvallig weer.
Groetjes Sandra
Dinah zei…
Ik maak bijna altijd mijn haakwerk 1 voor 1 af. Anders zou mijn huis vol liggen met haakwerk. Hier is het weer ook wisselend, nu is het koud EN moet de verwarming aan. Voor komende weekend voorspellen ze 30 graden...Tja. .?

Lieve groet, dinah
Sandra zei…
Herkenbaar... Ook hier meerdere werkjes tegelijk :-)
En zoals hierboven al gezegd; het is ook in NL wisselvallig.
Een mooie middag voor een kaarsje en een handwerkje!
Heb daar ook problemen mee. Kan mij onmogelijk houden aan één handwerkje. Ik bruis van ideeën en dan moet ik tussendoor dat even uitproberen al is het maar een proeflapje of dergelijks.
Hier is het alles behalve goed weer in België. Regen, koud en wind. Alles behalve zomers weer. Maar als je de weermannen moogt geloven wordt het vanaf woensdag echt zomers ... tot zelfs 30 graden.

Fijne zondag, liefs Tinne
Hier niet anders met dat weer hoor! ;o)
O ja, ik ben ook altijd met verschillende projecten tegelijk bezig. Maar nooit meer dan 3. Dan wordt het me wat te rommelig, in mijn hoofd en in huis. ;-)
Ik ben heel benieuwd hoe de sjaal wordt, ik vind 'm nu al mooi!

Populaire posts van deze blog

MINI OCTOPUS HAAKPATROON - MINI OCTOPUS CROCHETPATTERN FREE

Ik haakte een ieniemini octopus......, is het geen schatje? Patroontje kun je hieronder vinden, haakse! xxx ------------------------------------------------------------------ I made a tiny tiny octopus....., how cute is he/she? The pattern (US) is here for you, enjoy! (scroll down, you will find the English pattern (US) under the Dutch one ;-))  --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wat heb je nodig: -restje katoen -beetje opvulmateriaal - veiligheidsoogjes 6mm KOP: Haak 2 lossen T1: haak 6v in de 2e losse (6) T2: haak 2v in elke v (12) T3: haak 2v in elke 2e v, 6x (18) T4: haak 2 v in elke 3e v, 6x (24) T5-11: 24v (24) T12: iedere 3e+4e steek samenhaken, 6x (18) T13: iedere 2e+3e steek samenhaken, 6x (12) ONDERKANT: Haak 2 losse

Nijntje haakpatroon - Miffy crochetpattern

Een familie nijntjes bij elkaar ;-) Deze zijn van Anne Claire Petit , maar wil je er zelf eentje haken dan vind je hier een soortgelijk patroontje.... *********************** A Miffy family ;-) These are made by Anne Claire Petit , but I found a lovely Miffy pattern here ...

BLAADJESSLINGER HAKEN - CROCHET LEAVESGARLAND

Hallo allemaal,  Heb je zin in een klein tussendoor projectje? Ik haakte een blaadjesslinger! Heel eenvoudig en leuk om te maken van restje wol.... In het filmpje kun je zien hoe ik de slinger haakte.... Hieronder het patroontje: Haak 14 lossen, Ga terug op je ketting van 14 lossen en haak: -1 vaste -1 half stokje -1 stokje -1 dubbel stokje -1 stokje -1 half stokje -1 vaste sluit het blaadje met een halve vaste.  Haak nu door (weer 14 lossen) en haak het volgende blaadje! Dat is alles, succes! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hi eveyone, Here's a cute little project for you, I made a leavesgarland ! It is very simple and you can use all your scaps of yarn you have lying around..... I made a little video on how to do it,  The video is in Dutch