Doorgaan naar hoofdcontent

HAKEN OP INSTAGRAM 2


Hallo allemaal,
Hier nog een InstaGram collage die ik maakte.
Ik ben gek op felle kleurtjes , maar deze pasteltinten vind ik toch ook wel erg mooi!
De shawl op de foto is ondertussen bij zuslief, die er heel blij mee was ;-)
Het konijntje met jurkje is bijna klaar.....
Het komt uit een heel erg leuk engels haakboek, maar daarover meer als het konijntje klaar is.
Behalve het konijntje liggen er nog wel meer projectjes die afgemaakt moeten worden,hahaha,
maar ik denk dat iedere haakster daar wel over mee kan praten ;-)
Ik werk het allerliefst met katoen, dan komen de steeekjes zo mooi uit.
Hebben jullie favoriete garens of tips? Ik hoor het graag!
Fijne dag en veel haakplezier

Oh ja mochten jullie het leuk vinden me te volgen op IG (gezellig!) dan kan dat hier, klik klik..

xxx

Reacties

Katrien zei…
O nu snap ik waarom ik liever met wol haak :-) dan zijn mijn steken niet zo duidelijk zichtbaar. Ik haak zoals ik schrijf, beetje onregelmatig. Zou er een verband zijn? Schrijf jij heel netjes?
Ria A.-S. zei…
Mooie kleurtjes, mooie sjaal, en ik ben erg benieuwd naar het konijntje als het klaar is.
En ... ik volg je.
Haha, is niet zo dreigend als het klinkt!
Margaret zei…
Mooi haakwerk, mooie kleuren al vind ik jouw foto's van het paarse en lila's haakwerk ook heel aantrekkelijk. Helaas zit ik nog niet op Instagram, dus volgen wordt wat lastig. Als ik ergens eens een duidelijke uitleg voor Instagram vind, dan wil ik het ook gaan proberen. Dus heb je een tip, graag.

Groetjes en veel haakplezier, Margaret
mooie collage! ik volg je op IG! over je vraag wat mijn favoriete garen is:
ik heb heel veel met phil coton 3 gemaakt een catania katoen. ik ben nu bezig met Scheepjes softfun denim en ik vind dat garen echt fantastisch! mooi kleurverloop en heel zacht. Fijn weekend! groetjes Esther
beautiful scarf and quotes!!!!!
happy weekend, xxxxx Ale
Unknown zei…
Leuk!!! Ik ben je gaan volgen op Instagram :)

Groetjes Henrike
Superleuk allemaal! En door jouw inspirerende berichten heb ik m'n instagram account ook weer afgestoft ;D
Groetjes, Wendy
De kleurencombinatie vind ik echt super mooi. Ik werk ook graag met katoen, maar ik haak ook wel met acryl en wol. Eigenlijk met bijna al het garen haha.
Fijn weekend.

Lieve groetjes,
Emily
(casacreaemilia.blogspot.nl)
GaĆ«tane zei…
Ik volg je :-), leuke collage!

Populaire posts van deze blog

MINI OCTOPUS HAAKPATROON - MINI OCTOPUS CROCHETPATTERN FREE

Ik haakte een ieniemini octopus......, is het geen schatje? Patroontje kun je hieronder vinden, haakse! xxx ------------------------------------------------------------------ I made a tiny tiny octopus....., how cute is he/she? The pattern (US) is here for you, enjoy! (scroll down, you will find the English pattern (US) under the Dutch one ;-))  --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wat heb je nodig: -restje katoen -beetje opvulmateriaal - veiligheidsoogjes 6mm KOP: Haak 2 lossen T1: haak 6v in de 2e losse (6) T2: haak 2v in elke v (12) T3: haak 2v in elke 2e v, 6x (18) T4: haak 2 v in elke 3e v, 6x (24) T5-11: 24v (24) T12: iedere 3e+4e steek samenhaken, 6x (18) T13: iedere 2e+3e steek samenhaken, 6x (12) ONDERKANT: Haak 2 losse

Nijntje haakpatroon - Miffy crochetpattern

Een familie nijntjes bij elkaar ;-) Deze zijn van Anne Claire Petit , maar wil je er zelf eentje haken dan vind je hier een soortgelijk patroontje.... *********************** A Miffy family ;-) These are made by Anne Claire Petit , but I found a lovely Miffy pattern here ...

BLAADJESSLINGER HAKEN - CROCHET LEAVESGARLAND

Hallo allemaal,  Heb je zin in een klein tussendoor projectje? Ik haakte een blaadjesslinger! Heel eenvoudig en leuk om te maken van restje wol.... In het filmpje kun je zien hoe ik de slinger haakte.... Hieronder het patroontje: Haak 14 lossen, Ga terug op je ketting van 14 lossen en haak: -1 vaste -1 half stokje -1 stokje -1 dubbel stokje -1 stokje -1 half stokje -1 vaste sluit het blaadje met een halve vaste.  Haak nu door (weer 14 lossen) en haak het volgende blaadje! Dat is alles, succes! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hi eveyone, Here's a cute little project for you, I made a leavesgarland ! It is very simple and you can use all your scaps of yarn you have lying around..... I made a little video on how to do it,  The video is in Dutch