Doorgaan naar hoofdcontent

Gehaakt ballerina konijn - Crochet ballerina bunny





Ja hoor er is weer een nieuw patroon in de maak, Bella Ballerina! Een lief konijntje dat heel de dag danst. Ik ben druk bezig met het maken van het patroon en met het testhaken...........
Meestal maak ik eerst een tekening en probeer daar dan een haakpatroon van te maken. Vaak pas ik dan nog wel het één en ander aan hoor.............
Ik hoop volgende week het patroon van Bella in de shop te kunnen zetten!

Martine xxx

Yes I am working on a new pattern, Bella Ballerina! a sweet little bunny that loves to dance all day long. At the moment I am busy writing and testing the pattern.........
After making a drawing of the idea I have in my head, I try to make a crochetpattern of it. I am always adjusting things...
Hopefully the pattern will be ready for the shop by next week!

Martine xxx


Reacties

BY JM zei…
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat! De tekening oogt zo schattig!!
Gaat een heel vrolijk lief dansend konijn worden. Ben beetje benieuwd naar haar :-))

Lieve groetjes, Tinne
Margaret zei…
Een goed begin is het halve werk. Op de tekening ziet Bella er schattig uit. Ik ben benieuwd hoe ze eruit ziet als ze klaar is.

Groetjes, Margaret
Wat een schatje! :)

Lieve-Groetjes,
Verie
zusjeknus zei…
Heel leuk en lief al! Ik heb ook een konijn waar ik mee ben begonnen (als ontwerp)
Het hoofd is al een jaar af haha Je inspireert me om hem of haar, dat weet ik nog niet eens, af te maken!

Groetjes Marijke
(zusjeknus.com)

Populaire posts van deze blog

MINI OCTOPUS HAAKPATROON - MINI OCTOPUS CROCHETPATTERN FREE

Ik haakte een ieniemini octopus......, is het geen schatje? Patroontje kun je hieronder vinden, haakse! xxx ------------------------------------------------------------------ I made a tiny tiny octopus....., how cute is he/she? The pattern (US) is here for you, enjoy! (scroll down, you will find the English pattern (US) under the Dutch one ;-))  --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wat heb je nodig: -restje katoen -beetje opvulmateriaal - veiligheidsoogjes 6mm KOP: Haak 2 lossen T1: haak 6v in de 2e losse (6) T2: haak 2v in elke v (12) T3: haak 2v in elke 2e v, 6x (18) T4: haak 2 v in elke 3e v, 6x (24) T5-11: 24v (24) T12: iedere 3e+4e steek samenhaken, 6x (18) T13: iedere 2e+3e steek samenhaken, 6x (12) ONDERKANT: Haak 2 losse

Nijntje haakpatroon - Miffy crochetpattern

Een familie nijntjes bij elkaar ;-) Deze zijn van Anne Claire Petit , maar wil je er zelf eentje haken dan vind je hier een soortgelijk patroontje.... *********************** A Miffy family ;-) These are made by Anne Claire Petit , but I found a lovely Miffy pattern here ...

BLAADJESSLINGER HAKEN - CROCHET LEAVESGARLAND

Hallo allemaal,  Heb je zin in een klein tussendoor projectje? Ik haakte een blaadjesslinger! Heel eenvoudig en leuk om te maken van restje wol.... In het filmpje kun je zien hoe ik de slinger haakte.... Hieronder het patroontje: Haak 14 lossen, Ga terug op je ketting van 14 lossen en haak: -1 vaste -1 half stokje -1 stokje -1 dubbel stokje -1 stokje -1 half stokje -1 vaste sluit het blaadje met een halve vaste.  Haak nu door (weer 14 lossen) en haak het volgende blaadje! Dat is alles, succes! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hi eveyone, Here's a cute little project for you, I made a leavesgarland ! It is very simple and you can use all your scaps of yarn you have lying around..... I made a little video on how to do it,  The video is in Dutch